neděle 23. března 2014

Obrázková zpověď #2.


Ahoj,
po nějaké době se mi zase nakupily obrázky - tentokrát většina z Facebookové stránky Born to die ( a ještě zatím křížek, jenže já ho neumím napsat - mám netbook bez číselné klávesnice a všechny kombinace normálních písmen +Alt jsem vyzkoušela :D).
Taky jsem tenhle víkend strávila u dědy a babičky v Sedlčanech a mám pár vlastních fotek, takže se podělím i o ně :).

U babičky 
 Cestou do Sedlčan se jede přes Český Šternberk. Jenom já ho ale dokážu na těch dvou fotkách, co jsem udělala zachytit takto :D.


U babičky bylo krásně, takže jsme se pustili do jarních úprav zahrádky a já většinu víkendu strávila takhle:
Všechny vás tímto zdravím!


Jedním z mnoha dalších důvodů proč k prarodičům ráda jezdím je knihovna :).


Už jako malou mě zaujaly tyhle knížečky,
věřte, že jsou velmi poučné :D.


 U babičky také visí náš rodokmen z mamčiny strany, který si na Myheritage.com udělal dědův bratr Standa :).

Taky jsem se znovu shledala se svojí láskou :) - seznamte se s Erikou:





 A černý čaj nesmí chybět :).


A teď druhá část dnešního obrázkového článku:
Obrázky z Born to die: 
(Asi je trapný přidávat na blog jenom od odněkud okopírované obrázky, ale já se o ně hrozně moc chci s někým podělit a pokud nechcete, nemusíte to dál "číst", mně stačí můj vnitřní pocit, že to někdo viděl :D)





Dokonalá scéna :D. 



Ed Sheeran :).

Tohle vyžaduje větší prostor :( :).







Tohle mi docela změnilo život :D.






Glee, The Band Perry :).













Mějte se krásně,
Matty :).

4 komentáře:

  1. Ho, moje dvě nejoblíbenější písničky se najednou objeví u tebe na blogu... To bude osud :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ty dvě fotky Štenberku mě porazily:))) Rozuměla by sis s mým drahým bratříčkem, ten zase fotí lidi bez hlav:-D Taky k prarodičům jezdím za knihovnou, u nás ale není tak úhledná, jako ta vaše, my máme obrovskou starou almaru a tam jsou knížky v několika vrstvách na sobě a když chceš najít nějakou konkrétní, musíš si udělat volno na celé odpoledne:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nojo, já prostě umím fotit, no :D.
      Ale zase to musí být docela zábava, se těmi knížkami probírat, ne? :)

      Vymazat

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)