neděle 16. března 2014

Itálie 2014.

Ahojté,
oznamuji, že jsem úspěšně zpátky z hor, bez zlomenin, možná tak s přeokysličeným mozkem z toho horského vzduchu :D.

Během dneška ještě určitě přibude článek - recenze (vtipné je to, že to není ani jeden z těch všech článků, které mám rozepsané...).
A teď už akorát pár fotek :).

Nejdříve něco málo z hor:



Poté něco málo z krásy italského městečka Cavalese:
- Máte-li pocit, že na těch fotkách něco chybí, totiž sníh, bude to nejspíš tím, že teplota vzduchu v údolí ve městě přesahovala 13° Celsia :D.

Jsem vážně jediná, komu se ta dlažba tak líbí? :D




Trochu jsem nevychytala ten název, ale chybí mi tam jenom
kousek "G", tak se to snad dá přežít :).





Poté troška italsko-českého humoru:  
Na vysvětlenou: Majitelé penzionu rozuměli více-méně pouze Italsky, takže předpokládám, že tento text tvořili pomocí Google překladače, který jim asi nepřeložil "Silence".
No, a potom už stačila jenom nápaditost některého českého návštěvníka :D.


Téměř nakonec dvě fotky z cesty domů:

Vyjížděli jsme v 5:00 ráno ještě za tmy,
takže tohle je svítání :).
To pírko není žádný extra výtvor (vlastně ani moc
nevypadá jako pírko), ale ta fotka se mi tak nějak líbí :).
A na závěr bonus: 
Hádanka: Kdo pozná knížku?
Je to vážně hodně lehké :D.

Zatím ahoj,
Matty :).

4 komentáře:

  1. Ta knížka je Harry Potter a Fénixův řád!!! :) Můj nejoblíbenější díl, a dokonce asi moje nejoblíbenější kapitola z celé série, nevím proč, ale hrozně se mi líbí. Sakra, když uhodnu nejen díl, ale i kapitolu jen podle několika slov, asi to o mně nevypovídá nic moc pozitivního, co? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Mně to naopak přijde bezva :) :D! Je to i můj nejoblíbenější díl :).

      Vymazat
  2. Harry Potter V. :3 :D
    Fotky jsou moc hezké. :3 a ta dlažba je vážně pěkná, i mně se moc líbí :) A ta italsko-čeština. :DDDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo :3,
      Děkuji :). Že jo? Mně se hrozně líbí, jak tam mají prakticky všechny ulice takhle originálně dlážděné :). No jo, v noci jsme holt dodržovali šílence :D.

      Vymazat

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)