sobota 8. února 2014

Týden na horách v Rakousku - "reportáž".

Ahojte,
tak po týdnu na lyžích, který uběhl nějak moc rychle, jsem zase zpátky doma. Přijela jsem včera v půl dvanácté, naprosto vyčerpaná, takže jsem šla už jenom spát :).
Teď, když jsem najedená a trochu aklimatizovaná vám jdu obklopená známými oranžovými a zelenými stěnami psát článek a přemítám, jestli radši zelený nebo černý čaj (to byla jedna z mála věcí, které mi v Rakousku vážně chyběly - čistě černý, nebo zelený čaj :)).
Z předchozího článku asi víte, že v Rakousku bylo krásně. Zásluhu na tom mají samozřejmě hory a lyžování, ale byla jsem tam s tak fajn lidma, že by ani nemusel být sníh a byl by to úžasný týden ;).
Tak si teď dovolím ještě s poměrně jasnou pamětí zavzpomínat a poslat vám taky trochu toho horského vzduchu :).

Balení
Nevím, jak vy, ale já balení bytostně nesnáším. Vždycky mi už potom přechází hlava kolem z toho, že nevím, co mám zabalit, natož jaké knížky mám zabalit, tak jsem jako protilátku příležitostně používala kytaru :) (jenom je škoda, že jsem si ji nemohla vzít s sebou...).

Tu francouzštinu jsem si s sebou nakonec nevzala, protože se mi nevešla do batohu :D.

Cesta do Rakouska
Do Rakouska jsme jeli cca 6 a půl hodiny a vzhledem k tomu, že to byla cesta dlouhá, tak jsme s kamarádkou začaly fotit tunely, kterými jsme projížděly. Nakonec jsme toho nechaly, protože jich bylo moc a my to nestíhaly, ale tady je ochutnávka:

Alespoň vidíte, jak jsou tunely rozdílné! :D

Moje knižní výbava
Rozhodování, které knížky si vezmu do Rakouska mě stálo opravdu hodně úsilí (a taky přemlouvání mamky, že toho Percyho Jacksona opravdu potřebuju...) :D.


Nakonec jsem s sebou měla Jámu a kyvadlo a jiné povídky, Percyho Jacksona, Einsteina a teorii relativity a Nejistý zítřek :).
A ehm, ne - nestihla jsem to všechno přečíst :D.

Hory
Musím říct, že ten výhled byl vážně krásný :).
Jenom škoda, že jsem ho moc nenafotila :D.

Celý týden v obrazech
Z okna autobusu :).

Týnka se vážně nerada fotí :D.
Tak tady mě máte - odhaluji svou pravou podobu :D.
Tohohle obrovskýho plastovýho sněhuláka jsem si nemohla odpustit!

Týnka a Danča u našeho "Pokusu o sněhuláka no. 1"


"Pokus o sněhuláka no. 2" - kdybyste
ho náhodou na předchozí fotce
nemohli najít :D.
Týnka a Danča u "Pokusu o sněhuláka no. 2"


Z okna autobusu II.

Týnka u "Pokusu o sněhuláka no. 3",
- sněhulák se nachází přesně pod Týnčinou rukou :D.




Míša a Danča zkouší holubičku :).
Já jedu za Míšou, za mnou jede Týnka, za Týnkou jede
Danča a Míša jede špatně :D.
Co by to bylo za hory, kdybychom nevyzkoušely
andělíčky (v mém případě kotrmelce :D)?












Na zahřátí u sjezdovky :).







Danča - hranolkový upír!












 No a na Dachstein jsme nejeli, protože tam bylo málo cukru!

Vietato dondolare!





Bylo to jednoduše Legen - wait for it - dary!
(Zleva: Týnka, Danča, Míša a já)

Co jsme schopné vypustit z pusy

V restauraci u sjezdovky je nasypaný pepř ve slánce (v solničce Dančo :)).
Týnka: "Jak by poznal slepec, že je tam pepř, když je na víčku vyražené "S"?"
Míša: "A kolik slepců jezdí na lyžích?!"

V noci, před spaním I.:
Já: "Vážně nechápu, jak může někdo kouřit...Já bych do pusy kytaru v životě nevzala!"

V noci před spaním II.:
Týnka: "Já mám hlad. Už se těším na snídani, na ty čínský stoly!"
Po chvíli smíchu
Týnka: "Ale že by byly nekvalitní, co?"

Bonus
Jako jsem vám chtěla ukázat video, které vzniklo na jednom z našich večerů u karet, ale nejde mi sem vložit, takže zde je pouze odkaz :). Podotýkám, že jsem se na našem zájezdu naučila základy jivu a vůbec to byl protančený lyžák, což můžete vidět tady:


Takže, to už bude asi opravdu všechno, v blízké době doufám zveřejním slíbenou recenzi na Dech a možná také jeden zebrovaný článek :D.
Matty :).

4 komentáře:

  1. Já vím, Šári, že jsem říkala, že nic nenapíšu, ale tenhle komentář jsem si odpustit nemohla....protože ty hlášky mě znovu dostaly. Ani jsem nečekala, že to sem dáš, ale je to super ;)
    Celý ten článek je skvělý až na nějaké fotky... ;D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty hlášky jsem přece nemohla vynechat! :D Děkuju ;)

      Vymazat
  2. Krásné fotky krajiny!
    Jsem ráda, že sis to tam pořádně užila :)
    Ta hláška s pepřem v solničce mě docela dostala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :), no, my se tam tomu smály jako blázni :D.

      Vymazat

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)