středa 19. února 2014

Seriály.

Ahój,
ani nevím, co mě to popadlo, ale najednou mám strašnou chuť vám napsat o seriálech na které se méně nebo více pravidelně koukám :).
Doufám, že se najde nějakej podobnej závislák jako já :D.

1) Sherlock
Nejdokonalejší seriál na světě. Absolutně si zaslouží být na prvním místě a jsem ochotná se o tom hádat, jenom pokud se někdo vytasí s Hrou o trůny, protože z té jsem neviděla ještě ani jeden díl, takže nemůžu soudit :D.
Jak název napovídá, jedná se (pro ty, kdo neznají, což je ostuda, ale budiž...) o další zpracování slavných povídek od sira Arthura Conana Doylea, se známým mistrem dedukce Sherlockem Holmesem v popředí. A samozřejmě nesmíme zapomenout na Johna Watsona a inspektora Lestradea.
Každopádně toto zpracování je výjmečné tím, že je zasazeno do současného Londýna a také tím, že to je prostě geniální. A to jsem se ani nezmínila o hereckém obsazení - Sherlock: Benedict Cumberbatch - no, nevzali byste si ho domů? Já jo. A ten hlas...:3.
Informace pro vás důležitá: Všechny informace jsou v tomto případě důležité, ale hlavní je jedna: Kdo to ještě neviděl, koukejte si to okamžitě stáhnout/pustit :D!

2) Elementary
Původně jsem chtěla Sherlocka a Elementary něčím proložit, abych vám nepřipadala jako úplný blázen, ale nakonec jsem si řekla, že když už blázen, tak proč byste o tom nemohli vědět, že?
Já jsem totiž blázen do Sherlocků. Všech.
Takže ano, v Elementary je další Sherlock, ale tady kromě toho, že se to odehrává v New Yorku v současnosti, je John Watson vlastně Joan Watson - tedy ano, John Watson je žena. A hraje ji Lucy Liu, což mi přijde bezva :).
A taky je zde takové překvápko ohledně Sherlockova úhlavního nepřítele Moriartyho a jeho životní lásky Irene Adlerové. Ale tam už se dokoukejte vy ;).
Informace pro vás důležitá: Není to zdaleka tak dobré jako Sherlock, ale v řadě normálních kriminálek Elementary více než vyčnívá :).

3) Marvel´s agents of S.H.I.E.L.D.
Jo, jsem blázen do Marvelovskejch filmů.
A taky do Roberta Downey Jr....
A ten v tomhle seriálu vůbec nehraje.
Ale hraje Iron mena.
A taky Sherlocka.
Ale ve filmovým zpracování, které nemá se seriálem co dělat.
Ale to nevadí :).
No, abych se vůbec dobrala k tomu S.H.I.E.L.D.u :D - Kdo nezná Marvelovské filmy (nebo alespoň některý...), nebo nečte komiksy, tak asi netuší, o co jde.
Marvel´s agents of S.H.I.E.L.D. jsou vlastně tajní agenti, kteří řeší všechny případy, které se týkají nadpřirozených věcí/ věcí z vesmíru/ geniální fyzikálních objevů, které se zvrtly a dalších podobných věcí.
(A taky měli na svědomí Avengers, ale to asi vážně nepotřebujete vědět...)
Informace pro vás důležitá: Seriál pro ty, kteří mají rádi záhady, nebo filmy a komiksy od Marvelu. (Já například obojí :D.)

4) Vampire diaries
Četla jsem první díl a vůbec se mi nelíbil. Hold jsem byla namlsaná ze seriálu :D. A ten je fakt super a upřímně neznám snad nikoho, kdo by aspoň nevěděl, že to existuje :). Takže nevím jestli je potřeba něco vysvětlovat.
Ale tak radši trochu ve zkratce: Stefan - upír, klaďas, Damon - upír, bad boy (v pozdějších sériích už ne, ale na to si počkejte...), Elena - dívka, okolo které se to všechno vlastně točí :D.
A i když je to vlastně skoro pořád o tom samém, jsem u páté série (takže tam, kde zrovna vycházejí nové díly) a pořád mě to baví, ale zase na druhou stranou souhlasím s tím, že by to mohli pátou sérií ukončit, aby to mělo důstojný konec :).
Informace pro vás důležitá: Upíři, čarodějové, vlkodlaci, romantika, magie, záhady, kouzla, krev, na některé díly doporučuji nekoukat před spaním (tedy pokud tak běžně nekoukáte před spaním co já vím, na Saw, to si to klidně pusťte ;)).

5) Glee
Seriál o školním pěveckém sboru, ke kterému mě přivedla kamarádka (Anee), a který je mi blízký námětem - sama totiž do našeho školního pěveckého sboru chodím :).
Zatím jsem viděla jenom 1. a 2. díl první série a 1. díl páté série a dost se mi to líbí, i když si někdo může myslet, že je to stupidní :D. A radši bych na Glee koukala úplně od začátku (první série), jenže třetí díl nemůžu nikde sehnat :/.
Informace pro vás důležitá: Ryze teenagerovský seriál - řekla bych, že dospělí ho příliš neocení :D.

Příležitostně:

6) Teen Wolf
Viděla jsem první díl, a to včera :D. K seriálu mě přivedla druhá kamarádka (Niki S.). Jako seriál zatím fajn, i když jejich podoba vlkodlaků se mi vážně nelíbí a scéna s mrtvolou v lese mě vyděsila :D.

7) Dr. House
Myslím, že není nutno vysvětlovat, o co jde :). Sledováním postupně jsem se dostala někam ke třetí sérii, a když se mi zrovna nechce koukat na nic jiného, ani nic číst, nebo když mám prostě na to náladu, tak si Dr. House pustím.
A taky jsem ujetá na tyhle speciální nemoci a kuriózní případy :D.

Tohle bude asi všechno, i když předpokládám, že by se časem mohlo pár seriál přidat :).
Matty :).

A na jaké seriály koukáte vy (protože, co já vím, tak každý na něco kouká)? Máte nějaké super tipy?A koukáte alespoň někdo na to samé, co já? :D

11 komentářů:

  1. 1. Všichni o tom mluví a já ho ještě nesleduji. Panebože, potřebuji více času! :D
    2. O tom jsem slyšela jen z tv, ale nezaujalo mne to.
    3. Tak to vůbec neznám :D
    4. Snažím se sledovat. I když je to poslední dobou hrozně chaotické.
    5. To jsem sledovala dřív, hrozně se mi líbil Rachel hlas. Ale teď na to nemám hold čas. Také jsem chodila do sboru. Na základce.
    6. Toho jsem sledovala jako jedna z prvních v ČR vůbec. Hned jak to začalo vycházet v Americe. Jejich představa vlkodlaků se mi také nelíbí, ale jinak je to fajn.
    7. Na tom jsem ulítávala hodně dřív. V prváku na střední. Měla jsem pak přezdívku "House v sukni" :D

    Já osobně teď nejvíc sleduji Pretty little liars. Také se mi líbilo Lying game, ale to už jsem dlooouho neviděla. A pak strašně zbožňuji Supernatural - nejlepší. A další a další. Seriálů je prostě moc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych potřebovala, aby den měl tak 50 hodin, a ne jenom 24 :D.
      Na Sherlocka si někdy určitě najdi čas, vážně to stojí za to (tedy alespoň mně to stálo :)).
      Jé, já jsem nikdy tak "inteligentní" přezdívku neměla...Momentálně mi kluci ze třídy říkají "Šára", protože "Šárka" jim přijde moc zdrobnělý a asi si připadaj hloupě, nebo já nevím :D.
      Á, no jo. Na Pretty little liars jsem zapomněla, ale teď už jsem to neviděla fákt hodně dlouho - asi od září :D.
      Nejsi první, kdo mi říkal o Supernatural. Asi se na to podívám - moc díky za tip :).

      Vymazat
    2. Já říkám většinou Šárkám "Šári", ale pak taky "Šarys" "Šáruš", "eŠ" :D jak se mi to hodí
      No, teď když už se (možná) ví, kdo je A, tak je to docela husté. Samá akce :D
      Jojo, Supernatural je super seroš :)

      Vymazat
  2. Je to asi trochu trapný a převídatelný, ale moje nejoblíbenější seriály jsou Přátelé a HIMYM. :D Z těch méně známých mám ráda The L Word - to je seriál o losageleských lesbách, ale řeší se tam mnohem víc než jen homosexualita. Je to takový mix vztahů, jinakosti, sebepřijetí, života a smrti... Jsou to celkem standardní témata, ale tím, že jsou podávána hlavně z pohledu LGBT komunity, jsou představena o trochu jinak než v jiných takových seriálech "ze života". :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není to vůbec trapný - náhodou mně to přijde strašně super! Vždycky jsem chtěla být taky ta, která zná tyhle seriály, jenže mě prostě nikdy nijak nebavily. Tím ale samozřejmě neříkám, že když se ti líbí, tak jsi trapná - to ne, spíš naopak. Vždycky jsem chtěla být ta, která to taky zná. Všichni se na to koukají, všechny to baví a já jediná stejně pořád ještě nevím, kdo z Přátel je vlastně Rachel - spíš já si připadám trapná :D. Ale nějak mi to "nešlo" :D.
      The L Word vypadá zajímavě, zase jsem si díky tobě rozšířila obzory ;).

      Vymazat
    2. No vidíš, já zas mám takový imaginární seznam seriálů, na které bych se chtěla koukat čistě z toho důvodu, abych se na ně taky koukala. :D A mám v tom seznamu třeba právě Sherlocka, pak taky Doctora Who, Star trek... Jenže se pořád nějak nemůžu dokopat k tomu, abych si je doopravdy pustila. Radši se klidně popátý podívám na seriál, který už znám... :D

      Vymazat
    3. O Sherlockovi bych mohla psát vážně dlouho :D. Je to seriál, který mi dokonale sedl, ale chápu, že se to nemusí líbit všem a nechci to nikomu vnucovat :). Ale když s tím někdo začne, tak většinou nejsem k zastavení :D.
      A na Doctora Who se chci taky strašně moc koukat, protože se na to všichni koukaj a já to neznám :D. (A protože všichni pějou ódy, jak je to bezva.) Ale taky se k tomu nedokážu dokopat :D.
      Taky místo toho koukám na Elementary nebo na Sherlocka, i když to znám nazpaměť :D.

      Vymazat
    4. Já viděla jen pár dílů Doctora Who a přišlo mi to jako hrozná kravina, ale tak třeba to je tím, že jsem si to nedokázala dát do souvislostí, aby mne to bavilo.
      A The L Word jsem viděla celé a hrozně mě to bavilo. Už je to sice dýl, ale bylo to super. Akorát jsem pak byla trochu zmatená, protože mi Shane přišla neskutečně sexy :D

      Vymazat
  3. Sherlock je pro mě seriálová špička poslední doby, takový by měl být můj životní muž:) (Jo, jsem nohama na zemi, je mi jasný, že neexistuje) Ale Ben ho zahrál parádně, nelze než zatleskat. Viděla jsem ho i ve filmech a taky úžasný:)

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych si ho taky klidně vzala, ale myslím, že on by se mnou nevydržel. A krom toho - má přeci Irene :D.
    No a Benedict! Lepšího herce prostě nemohli najít! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Sleduju asi tak milión seriálu, ale tak vyjádřím se jen k těm, které jsi vypsala. Sherlocka a Elementary zbožňuji, i když Sherlocka asi tak tisíckrát víc. Elementary je hrozně fajn, protože se to nesnaží napodobovat Brity, jak už to tak Američani mají ve zvyku, ale jen si to vzalo jména hlavních postav a poupravilo případy. S.H.I.E.L.D.U. jsem zatím viděla asi dva díly, ale nemůžu se dokopat k tomu, abych v tom pokročila. Miluju superhrdiny, ale tenhle seriál na mě zatím působí jen jako hodně očividný nástroj, jak získat peníze díky kvalitní značce Marvel, pod kterou se skrývá. Ještě uvidím, jestli tomu dám další šanci. Na The Vampire Diaries jsem se dívala úplně od začátku, co to začali na CW dávat. Z poslední série jsem viděla první díl a tím to pro mě navždy skončilo, kvalita nehorázně klesla, nechtěj, abych začínala o dialozích a příbězích v jednotlivých epizodách. Dříve jsem seriál milovala, teď o něm nechci ani slyšet. Zvlášť nechci poslouchat ty dvanáctiletý holky, co vzdychaj nad Damonem.
    Teen Wolf je naprosto geniální seriál, který určitě dokoukej do konce. První série možná bylo trochu horší, s každou další ale kvalita hodně stoupla. Série, co momentálně běží, mě docela děsí, je pěkně psycho, ale miluju to.

    OdpovědětVymazat

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)