středa 12. února 2014

Inspirační článek - Zebra mania!

Ahoj :),
jsem úplně mrtvá :D a ještě se budu muset učit biologii, ale nechci, aby to tady na blogu stálo, takže jsem se rozhodla napsat dneska ještě jeden mini-článek :).
Ještě než jsem odjela na hory (vlastně v přestávkách mezi balením a hraním na kytaru), jsem tak trochu tvořila. Původně jsem tenhle článek chtěla nazvat DIY, ale potom mi došlo, že to za Do It Yourself absolutně považovat nemůžu, takže z toho vznikl takový menší inspirační článek :).

Omlouvám se, ale použila jsem foto z letáku ze serveru
AkcniCeny.cz, protože jsem samotnou folii zapomněla vyfotit :D.
Asi týden před tím, než jsem odjela na hory byla v Lidlu zase taková ta akce s potřebami pro kutily (a nebo to byla ta výtvarná akce?) a já konečně sehnala zebrovanou lepící fólii. Brousím si na ni zuby už asi rok, ale vždycky, když v Lidlu byla tahle akce, tak jsem to buď nestihla, nebo neměli zebrovanou :D.
A když už jsem ji konečně sehnala, tak jsem ji samozřejmě chtěla hned vyzkoušet.
A samozřejmě jsem s ní olepila všechno možné:D.
A tady máte možnost vidět jak to dopadlo:
(Mimochodem - práce s touhle fólií je myslím každému jasná a za sebe se mi s ní krásně tvořilo :).)























Celkem jsem olepila jeden bílý sešit, jeden malý čtverečkovaný bloček, který neměl desky (ten už našel svého majitele, protože vážně nevím, co bych s ním dělala :)) a z té krabičky, co je na fotkách, mám v plánu udělat nějakou šperkovnici. Zatím na to není buď čas, nebo nápady :).

A nakonec to nejtěžší ze všeho - ve své zebra-mánii jsem si "ozebrovala" i kryt od mobilu, což bylo složité vyfotit, vzhledem k tomu, že všechny fotky pořizuji právě mobilem.
No, nakonec jsem si pomohla zrcadlem a podařilo se mi zkoordinovat se tak, že jsem se na vás i usmála :D.


Doufám, že se vám tenhle článek - nečlánek  alespoň trošku líbil, a napište, co vy? Taky něco tvoříte? Za každou trochu inspirace budu moc ráda ;).
Matty :).

6 komentářů:

  1. Škoda, že som takú akciu nevidela u nás v SR. Tie veci si si oblebila krásne, vyzerá to akoby to tak bolo už kúpené. :) Ja rada tvorím a lepiace fólie zbožňujem, len ma nebaví kupovať si ich za vysoké ceny :D Okrem nich používam na menšie veci a lepšie ornamenty Washi pásky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, to jsem ráda, že to vypadá tak věrohodně :D. Já jsem tuhle folii kupovala za těch 40,- Kč, jak je to na té fotce z letáku a myslím, že levnější bych asi u nás nesehnala :). Washi pásky strašně moc chci, jenže u nás (tím myslím, konkrétně, kde bydlím) buď není, kde je koupit, nebo jsou moc drahé. Chvíli jsem uvažovala, že bych si je objednala přes e-bay, ale potom z toho nějak sešlo, tak uvidím :). Na Washi páskách se mi strašně líbí ta využitelnost :).

      Vymazat
  2. Já mám gepardovanou a oblepila jsem s ní dveře a takovej "Valentine-bloček", kterej se asi zítra objeví na reloaded blogu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je vážně super, že jsi obnovila blog!! :) Těším se na článek ;)!

      Vymazat
  3. Zebří fanynka? :D
    Moc povedené.
    Já ti ani nevím, který zvířecí vzor mám nejraději. Ale asi také tu zebru. Přeci jen kombinace černé a bílé je neutrální a hodí se ke všemu a na vše. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :),
      když jsem byla asi ve čtvrté třídě, tak jsem byla hrozný blázen do žiraf :D, ale pak se to nějak vytratilo :). Souhlasím, že tahle kombinace je taková dobře kombinovatelná :).

      Vymazat

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)