středa 5. února 2014

Hlášení z Rakouska!

Ahóoj,
z nějakého, mně neznámého důvodu se mi počítač tady v Rakousku nechtěl připojit k wifi (a mobil přitom ano...) a povedlo se mu to až dneska...
A tak jsem tady! Byť jen na krátkou chvíli, protože jsem to zjistila teprve před pár minutami (,že se mi počítač uvolil připojit k wifi :)) a musím jít spát, abych zítra na sjezdovce neusnula za jízdy...
No, a s čistým svědomím vám oznamuji, že jsem byla dneska konečně pokřtěna, co se týče pádů na lyžích, protože jsme dělali blbiny a dopadlo to, jak to tak většinou dopadá. Jenom jsem si teda dokonce zvládla ohnout hůlku :D, naštěstí mi ji pan učitel obětavě  a se smíchem zpátky narovnal.
Teď vždycky, když jedeme kolem, tak se ptá, jestli nemáme nějakou další hůlku k narovnání :D.
No, mohla bych se asi zmínit, že jsme tu čtyři holky, které tenhle lyžařský kurz doplňují (dvě moc staré a my dvě moc mladé), takže máme určité výsady - nemusíme jezdit s družstvem, nevztahují se na nás večerní přednášky o historii lyžování a nekontrolují nám večerku (tedy jenom nám dvěma mladším, protože prý jsme hodné...muhehehe).
Ale taky to, že jsme mladší a doplňujeme znamená to, že jsme tak trochu vyloučené z kolektivu, což se ale dá přežít při každovečerním posezení u karet se staršími, co doplňují :D. Jen doufám, že si o nás celý zájezd neštěbetá za zády, ale to už moc zabíhám do mých myšlenek a tudíž věcí, pro vás naprosto nepodstatných :D.
No, co bych dodala - máme se skvěle, jenom si připadám hrozně, když nestíhám a na mobilu nezvládám odpovídat na komentáře a číst a psát komentáře k jiným článkům, za což se moc omlouvám.
Pokud mi půjde wifi na počítači i zítra, tak to napravím a do tohohle článku přidám fotky, protože je už vážně hodně hodin, a já už vážně musím jít spát :D.
Doufám, že to dává smysl a zatím se mějte krásně
a dobrou noc!
Matty :).

1 komentář:

  1. To je fajn, že si to takhle užíváš. A že to hůlka nakonec přežila :D
    Těším se na fotky :)

    OdpovědětVymazat

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)