čtvrtek 2. ledna 2014

Watercolor inspiration

Ahoj,
tak dnes zase z druhé strany než z té knižní a rozhodla jsem se napsat inspirační článek o vodovkách.
Ehm...napsat...Spíš vám to ukážu :).
Našla jsem několik krásných obrázků na facebookové stránce My Creative Side a rozhodla jsem se o ně podělit, protože jsou opravdu úžasné a já sama nic takového vůbec neumím :).
Pro úplnost - nevím přesně jakou technikou jsou dané obrázky vytvářené, pouze předpokládám.

    Art by Tanya Stseva.
Art by Marion Bolognesi.
Art by Im HP.
Art by Pixie Cold.
Art by Carne Griffiths.

Art by Abby Diamond.
¨
Art by Abby Diamond.


Art by Abby Diamond.
Tak a to je ode mě všechno - na dané FB stránce je takových obrázků mnohem víc a já jsem do nich úplně zamilovaná. Opravdu stojí za to si je prohlédnout,
Matty.

6 komentářů:

  1. Ze všech by byla krásná tetování :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To asi jo :). Mně se asi nejvíc líbí ta dívka s liškami (nebo to jsou vlčata?) a ti ptáčci :).

      Vymazat
  2. Achjo. Přesně tyhle obrázky nesnáším, protože vím, že nikdy nic takového nevytvořím! Je to naprosto dokonalé. Hrozně se mi tohle umění líbí, jen kdybych uměla něco takového vytvořit sama. Teď jen slintám na klávesnici a tiše závidím :D

    OdpovědětVymazat
  3. No wow! Naozaj obdivujem takých ľudí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, chtěla bych to umět :P.

      Vymazat

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)