úterý 28. ledna 2014

Vampýrská akademie.

No, takže dneska to bude opravdu krátké :). Spousta z vás už trailer na Vampýrskou akademii určitě viděla, ale já ten poslední až dneska a jsem z toho úplně vedle :D.
Hlavně ta scéna naposledy s Christianem, když leží a z rukou mu šlehají plameny...ááááá :3.
Odpusťte mi prosím tyto výlevy, ale to čekání, i když je mi jasné, že film nejspíš nevystihne celou knížku, je tak...frustrující :D.
No, radši už si pusťte trailer:


Upřímně mi z celého obsazení vadí nejvíc asi Dimitrij. Představovala jsem si ho...míň upjatého..asi. Ale třeba je to jenom pocit z traileru :). A na začátku mi taky moc nesedla Rose, ale teď už mi moc nevadí a po tomhle traileru tam i docela sedí, i když mohla být zase trochu víc sarkastická a drzá, ale zase - třeba je to jenom trailerem a ve filmu se to spraví ;).





Myslím si, že Taťána se jim povedla! Jenom jsem myslela, že bude trochu straší, ale to nevadí :)

Matty :).

Žádné komentáře:

Okomentovat

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)