sobota 4. ledna 2014

Předsevzetí na rok 2014

Ahoj,
vlastně jsem vůbec neměla v plánu takový článek psát, jenže před chvílí jsem se sekla v půlce recenze na Zlodějku knih a nejsem schopná se pohnout dál.
Taky nejsem zrovna svědomitý plnitel novoročních předsevzetí a napadlo mě, že když to třeba někam napíšu, pomůže to. (No to určitě...)
Jo a berte to spíš jako moji osobní výplň mezi články, protože některé body jsou vážně nepochopitelné :D.

Předsevzetí 2014

- Začnu promazávat přátele na FB
- Budu víc sportovat: brusle (po předvčerejším výletu na stadion to asi přehodnotím), pingpong, kolo
- Přečtu 70 knih
- Budu si na ně šetřit
- Až mi bude patnáct, zeptám se na brigádu v Sedmikrásce a v knihkupectví
- Budu psát články na blog nejméně každé 2-3 dny
- Ovšem až potom, co se připravím do školy a dodělám úkoly
- Odevzdám obrázky na výtvarku (pche...)
- Budu se učit hrát na kytaru (pravidelně!)
- Ovšem až potom, co odcvičím na klavír
- Přestanu jančit, když budu muset někde hrát (už se vidím...)
- Přestanu se chovat debilně (opravdu konkrétní cíl...)
- Zeptám se Adély na knížku, co dala Petrovi k Vánocům (to vás určitě zajímá :D)
- Zeptám se jí, jestli má FB, a proč, pokud nemá
- A taky jestli má mail, nebo tak...
- Zkusím naplánovat "výlet" na Svět knihy
- A vetřít se tam na Sherlock/knižní sraz :D
- Zkusím přežít podivné vyčítavé a "to ti nemá šanci vyjít" pohledy mých přátel a rodičů
- Budu si pravidelně psát kdy co vychází
- A zapisovat si do diáře, kdy dávají Sherlocka a TVD
- Začnu koukat na Hru o trůny
- A přečtu si ji...možná...
- A zkusím přestat závislačit na Elementary, když Sherlock není k dispozici

Ehm, no dlouho jsem se rozhodla, zda to zveřejnit, ale nakonec jsem se rozhodla, že ano, protože když tak aspoň uvidíte s jakým magorem máte tu čest...:D.
Matty.

4 komentáře:

  1. Na ten Svět knihy se taky pokusím dostat, protože Sherlock/knižní sraz mě strašně vzal a musím tam kvůli tomu být! :D
    Na Hru o trůny se určitě podívej. Začni až budeš mít někdy spoustu času, protože se od toho neodtrhneš ;) (Já samozřejmě začínám nové seriály vždycky když nestíhám, to je nejlepší, ale nedoporučuji.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo já taky, vždycky začnu na něco koukat, když mám nejmíň času :D. Já musím vymyslet dopravu do Prahy, uvidím :D

      Vymazat
  2. Zajímavé body.
    U bodů ( -Zeptám se Adély na knížku, co dala Petrovi k Vánocům - Zeptám se jí, jestli má FB, a proč, pokud nemá - A taky jestli má mail, nebo tak...) to zní, jako když se chystáš na nějaké pronásledování, že by kyberstalking? :D
    Taky se chystám sportovat. V mém případě více hulahoopovat, abych si to víc procvičila, ale musím počkat, až bude venku teplo, protože už nemůžu chodit do kulturáku :/
    Achjo, vždycky jsem chtěla umět hrát na klavír. Že natočíš video, kde na něj hraješ a pak nám ho sem dáš? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, žádný kyberstalking :D, jenom jsem si s ní psala na FB a teď ji tam nemůžu najít a jiný kontakt na ni nemám. A je to jediná osoba, která bydlí ve stejném městečku a jezdí z něj na stejnou školu jako já (no dobře, tak ne jediná, ale ty ostatní nejsou tolik fajn :D), tak jsem se s ní chtěla domluvit. Toť má (nepříliš) stručná řeč na obranu proti obvinění z možného kyberstalkingu :D
      A jakto, že nemůžeš chodit do kulturáku? Teda nechci vyzvídat, ale zajímalo by mě to :D.
      S tím videem hele nevím, protože sice hraju na klavír, ale strašně :D. To vážně nechceš slyšet :D.

      Vymazat

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)