neděle 19. ledna 2014

Obrázková zpověď

Ahoj,
už dlouhou dobu mám v záložkách uložených spoustu odkazů na obrázky a nejspíš nebudu schopná je smazat, dokud ty obrázky někam nedám. 
Je to taková směs, něco jsou citáty, něco ne, osobně zbožňuji ten černobílý s baletkou :).
Tak si to můžete jen tak projet, třeba se vám bude něco líbit a já budu mít dobrý pocit, že jsem ty obrázky někde šířila :).











Ty poslední dva nejsou odděleně proto, že by byly důležitější než ty ostatní, ale proto, že se mi nevešly velikostně vedle sebe :D.
Snad si to někdo prohlédne a napište, který se vám líbí nejvíc ;)!
Dobrou noc, 
Matty.

6 komentářů:

  1. Taky sem tam skladuji nějaké obrázky v imaginární skříni :)
    Každopádně mě nejvíc uchvátily ty světlušky nebo co to je, jsou geniální :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, ty světlušky jsou dokonalé a "He loves you, I swear!" je taky bezva :D.

      Vymazat
  2. WOW! :D Je to supér všechno... mě se nejvíc líbí He loves you a to úúúplně poslední... :)

    OdpovědětVymazat

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)