sobota 11. ledna 2014

My life upside down

Ahoj,
tak jsem si říkala, jak začnu nový rok radostně, všechno bude lepší a svět veselejší.
Ehm, moc to nevychází.
Tedy záleží na tom, jak se to vezme, ale můj život je prostě rok od roku divnější. A depresivnější.
Abyste to pochopili, tenhle týden jsem si připadala zhruba takhle:


Ale zpátky k těm lepším věcem, tenhle článek je takový vykecávací souhrn prvního týdne tohoto roku. Ani mi nepřijde, že to je první týden školy, nic se nezměnilo :/...

Takže první věc - v pondělí na výtvarce v ZUŠ (Základní umělecká škola) jsem ještě dostala od kamarádek úžasné dárky k Vánocům, co jsme si nestihly dát :). Konkrétně bloček s hyacinty, naprosto dokonalý lapač snů (už jsem se zmínila, že je zbožňuju?) a lak na nehty, který je průhledný s trochou stříbrných třpytek :) (a není na fotce vidět...).


Dál - v průběhu týdne mi chodily přívěšky a řetízky z E-baye, které jsem si objednávala přes kamarádku už nějaký ten čas před Vánoci, tak jsem ráda, že dorazily. Teď nevím, co nosit dřív :D.


V úterý složila Anee ve škole tyhle super jeřáby z papíru - byla by to škoda, kdybych se nepodělila :).


Odpoledne v úterý jsem byla teď už vlastně naposledy (vysílám k nebi prosbu, aby měli volné místo a já se mohla ještě přihlásit do dalšího pololetí...) na kurzu focení v ZUŠ. Moc mě to baví a chodím tam s lidma, co znám - když jsem tam poprvé šla myslela jsem, jak mi to nepůjde a budou mi to vysvětlovat samí cizí lidi. Byla jsem vcelku překvapená, když jsem tam potkala svého bývalého spolužáka a kamarádku, kterou znám snad už z porodnice :D.
Paní učitelka šla s mým bývalým spolužákem řešit fotky na příjmačky a my jsme si pustily hudbu a zkoušely fotit moje nové přívěšky (třeba ta malá vločka vypadala moc pěkně) :). Jo a vyvolávaly jsme budíky :D.

No, středa se nesla ve znamení tanečních. Nechápejte to špatně - já jdu do tanečních až v září příštího školního roku (a poněkud se toho děsím), ale už je pomalu čas to řešit. Takže jsme si u kamarádky udělaly zkušebnu šatů a já s úspěchem zjistila, že ze všech těch šatů, co mají moje kamarádky (já nemám žádné...) mi jsou dobře tak jedny :D.
A když jsem potom jela domů, vyfotila jsem si tohle:
Na té fotce to není moc vidět, ale svítily už pouliční lampy, takže to vypadalo zajímavě :).


Tenhle článek bude asi dost dlouhej, jenže já bych toho chtěla ještě tolik říct, ehm, napsat :D
- Tak tedy, za tenhle týden jsem učinila dva obrovské objevy:

1) Dr. John H. Watson má opravdu blog!!! Jak jsem o tom mohla nevědět?!? :D No, je skvěle udělaný a baví mě číst si to, co jsem viděl v seriálu Sherlock. Akorát ten poslední článek nechci číst, protože jsem epizodu ještě neviděla - nejde mi nic stahovat :/.
Blog Johna H. Watsona

2) Existují webové antikvariáty! Nebo spíš antikvariáty, co mají kamenný obchod, ale i e-shop. Asi si v blízké době objednám nějakou povinnou četbu :D, jen jsem ještě nikde neviděla Jak je důležité míti Filipa (v antikvariátech) - asi je to moc žádané...

Taky jsem si všimla, že poslední čtyřčíslí kódu mé průkazky do knihovny je 1862. Říkala jsem si, že by to bylo zajímavé datum, takže tady máte 4 fakta o roku 1862:

  • 27. ledna byl založen v Praze Sokol
  • 14. července se narodil Gustav Klimt
  • 22. srpna se narodil Claude Debussy
  • 21. ledna zemřela Božena Němcová
Taky jsem za tenhle týden četla, sice asi ne nijak moc oproti ostatním, ale na mě je to úspěch:
- Dočetla jsem Zlodějku knih a napsala recenzi
- Přečetla kus Cinder (ačkoli jsem pořád zaseknutá zhruba v půlce...)
- Přečetla jsem Tweety s city, na které doufám napíšu recenzi
- Včera večer - teda spíš dneska ráno kolem druhé jsem dočetla VA 6 (Ááááá...)
- A přečetla jsem pár stran Percyho Jacksona v ANJ (sláva, už jsem zase o deset stran dál!)

No, takže to už bude asi všechno a pokud jste se někdo dočetl až sem, tak tu máte ode mě ještě na rozloučenou dvě písničky :).




P.S. Konečně se mi povedlo vytvořit vzhled, který se dá přizpůsobit každému ročnímu období, je jednoduchý a jsem s ním spokojená, tak mi držte palce, abych ho pozítří nezměnila :D.
Matty.

2 komentáře:

  1. Deprese? A z čeho, vždyť tu píšeš o samých dobrých věcech. :)
    Hrozně se mi líbí tvoje přívěsky! Ten zelený ptáček je epický :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, o těch špatných radši nepíšu, abych tím nepřivodila deprese někomu jinému :D.
      Ty přívěsky se dají v pohodě sehnat na E-bayi okolo 30,- Kč a poštovné je zdarma ;).

      Vymazat

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)