čtvrtek 30. ledna 2014

Blázním aneb týden volna a bolavých lýtek.

Ahoj,
Myslela jsem si, že tenhle týden bude jenom o den zkrácený normální týden. Myslela jsem si, že z angličtiny budu zkoušená v úterý. Myslela jsem si, že k nám v pátek přijede moje kamarádka. A myslela jsem si, že příští týden bude stejný.
Chachá! To určitě! :D
V pondělí jsem hrála na "třídní schůzce" v ZUŠce a obě skladby jsem někde zkazila :D.
Z angličtiny jsem měla být zkoušená v úterý, pak ve středu, ale nakonec jsem byla zkoušená až dneska :D.
Kamarádka nepřijede...
A příští týden...
ten vůbec nebude jako tenhle...

Vážení, já jedu na lyžák!!! :D 

Do Schladmingu, tuhle neděli, vím to od včerejška a jedu tam s třídou, která je o rok výš :D.
Takže včerejšek a dnešek byl jeden obrovský blázinec zařizování, pobíhání po škole a ze všeho jsem byla tak nadšená, že i když se v průběhu týdne vyskytlo pár událostí, nad kterýma bych normálně teď asi hluboce přemýšlela a litovala se (no dobře...možná trošku přeháním :D), nebyl na to čas.
Teď už na to čas sice je, ale teď je mi to celkem jedno...pořád jsem ještě omámená z toho, že příští týden strávím v Rakousku, na lyžařském kurzu, na kterém nemám co dělat a na kterém nemusím na běžky!
Jo a z tý ájiny mám za jedna (neptejte se mě, proč mám potřebu to sdělovat světu :D).
No a proč tohle vlastně píšu na blog, že jo - no, s mým odjezdem je poněkud jasné, že to tu nejméně příští týden bude s články váznout - tedy s největší pravděpodobností sem nepřidám ani jediný, protože na chatě, kam jedeme nejspíš nedostaneme heslo k wifi...
Ale kdyby náhodou jo, tak napíšu a přidám hromadu fotek (hned po tom, co ji nafotím :D).

Mimo to mám ještě přichystaný článek o brožích a rozepsanou recenzi na Dech, ale to přidám taky až po návratu z lyžáku :).

No, doufám, že jsem vás nevyděsila, tím, co dokážu napsat za blbosti, když mám radost. Doufám, že jsem na vás třeba trochu toho optimismu přenesla a doufám, že vám zas tak moc nevadí, že je tohle "další osobní článek" :D.

A na závěr trochu hudby:



Tak se mějte celý týden krásně, 
Matty :).

9 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Děkuju! Komentář od tebe, to už je pocta! :D

      Vymazat
  2. Však tenhle článek se týká i mě :D

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný článek :) my jedeme na lyžák až v březnu, ale příští týden máme jarňáky- volno jako volno. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, on to moc ani není článek :), já jsem jenom potřebovala nějak sdělit, že příští týden nebudu moct na blog psát :D. Já právě původně vůbec neměla jet, ale o to je to lepší :). My máme letos právě jarňáky až ten úplně poslední týden někdy v březnu, tak jsem zvědavá, jestli vůbec bude sníh...:).

      Vymazat
  4. Skvěle vybraná hudba.. Na lyžák taky pojedu - zanedlouho :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :), tak ať si to tam užiješ jako já! ;)

      Vymazat
  5. Tak snad si to tam pořádně užíváš :)
    Těším se na fotky. Já v Rakouku nikdy nebyla :D
    Ale ještě víc se těším na tvoji recenzi na knihu Dech, protože jsem ji nedávno dočetla a hrozně mě zajímá tvůj názor! :)

    OdpovědětVymazat

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)