neděle 29. prosince 2013

Velká čtecí výzva na rok 2014

Úžasná výzva od Nikki Finn, kterou si vlastně vymyslela podle sebe, ale rozhodla se ji zveřejnit. No a zapojila se do ní spousta lidí, tak co bych byla za knihomola, kdybych to taky nezkusila :).
Cílem je přečíst za příští rok   
  • 10 různých knih z různých sérií.
  • 10 knih z mé knihovničky (koupených před rokem 2014)
  • 5 knih v angličtině (budu ráda, když vůbec dočtu toho Percyho...)
  • rozečíst 3 nové knižní série
  • 10 knih, na nichž převládají tyto barvy: bílá, žlutá/oranžová, růžová, červená, modrá, zelená, černá, šedá, hnědá/zlatá, fialová
  • knihy od každého písmena v abecedě (bez háčků a čárek samozřejmě...)
  • knihy 5 autorů různých národností
  • knihy 5 nových autorů, od kterých jsem ještě nic nečetla
  • 5 různých knih, jejichž název obsahuje: 1/2/3/4/5 slov
Výzvy se mohou kombinovat - třeba takovou Rezistenci můžete zařadit do zelené, i do abecedy a jednoslovného názvu :). Kdyby tohle nešlo, asi bych se nikdy nepokoušela tuhle výzvu splnit, ačkoli těch 5 knih v angličtině mě nejspíš i tak zabije :D.

Pokud by jste chtěli sledovat, jak ve výzvě postupuji, tak můj "vyplňovací list" je zde (a zároveň v pravém sloupečku pod "Přečetla jsem...") :).

2 komentáře:

  1. Ta výzva se mi hrozně líbí, nejspíš se nakonec taky zapojím, i když už předem vím, že rozhodně nepřečtu pět knih v angličtině, protože to mě moc nebaví. A ta abeceda taky nebude zrovna jednoduchá, achjo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta angličtina je těžká, ale budu se snažit. My máme ve škole anglickou knihovnu, tak to mám celkem dostupné :). A abeceda bude vražedná - třeba takovou knížku od X jsem nikdy neviděla :D.

      Vymazat

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)