pátek 27. prosince 2013

Vánoční přírůstky

Tak Ahój,
Vánoční svátky jsou ještě pořád v plném proudu a já na internet moc času nemám....
Kecám.
Času mám mraky, ale prokrastinuju (ještě, že jsem na to dostala knížku!) a místo toho se dívám v jednom kuse na pohádky, učím se na kytaru (ach, ty prsty...) a maluju na svém novém ručně-Ježíško-vyrobeném stojanu :D. Jo a taky se živím výhradně vanilkovými rohlíčky, v případě nouze řízky a bramborovým salátem :).
Jen mi trochu (čtěte docela dost) chybí společnost mého věku (čtěte kamarádky). Nejradši bych spáchala nějaký ten uprostřed-vánoční sraz, ale pochybuju, že by o to někdo stál :/...
No, ale dneska nepíšu proto, abych si stěžovala na můj nedostatek kontaktu se světem. Jsem tu, abych se pochlubila svými Vánočními přírůstky do knihovničky :).
Zní to strašně sobecky, ale já bych se o to ráda s někým podělila a z již zmíněného nedostatku kontaktu se světem už mi zbyl akorát blog (a taky mail a facebook a Skype a....). A snad to nebude tak moc od věci, když je toto blog napůl knižní :).

Celkem jsem letos dostala k Vánocům 12 knih a dvě by mi teoreticky měl přinést Ježíšek od bráchy, ale to samozřejmě nemůžu vědět ;).
Knihy jsou to tyto:
Zlodějka knih  - Markus Zusak (kterou jsem zapomněla vyfotit, protože ji právě čtu a mám ji u postele...)
Všechny barvy země - Beth Revis
Rebelové věčnosti - Gerd Ruebenstrunk
Wicca - Cate Tiernanová
Svůdné zlo - Wendy Higgins
Temná hrdinka - Abigail Gibbsová
Dech - Sarah Crossan
Jáma a kyvadlo a jiné povídky - Edgar A. Poe
Máj a Kytice (v jednom) - K.H.Mácha, K.J.Erben
Banka těl: Mladší - Lissa Price
Kruh - Sara B. Elfgrenová, Mats Strandberg
Oheň - Sara B. Elfgrenová, Mats Strandberg

Rozepisovat se k tomu asi moc nebudu :). Možná až v recenzích nebo nějakém tagu, tady už jen fotky knížek a něco z Vánoc celkově :).


No a tady jsou ještě fotky jakéhosi "zátiší" mých nejcennějších dárků, mimochodem taky mé nové Percy-Jacksonovské kytary a opovažte se mi tvrdit, že mám na kytaře "E" a ne trojzubec!


A tady ještě fotka mého "výtvoru", což měl být původně plakát pro učitele ze školy do nějaké soutěže, která má podporovat čtení, jen si nejsem jistá, jestli jsem to pochopila ve správném smyslu :D.


P.S.: Ten stojan je ručně vyráběný (Ne mnou samozřejmě :D)!!
Matty

8 komentářů:

  1. Jasně: "e" jako "trojzubec" (facepalm :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Héj, náhodou to vypadá přesně jako trojzubec :D

      Vymazat
    2. Možná trochu, ale stejně je to epiphone :p

      Vymazat
    3. Je, no :D Ale aspoň to tak trochu vypadá :)

      Vymazat
  2. Jeden svetr, ale moc hezký :D
    Jinak Dech jsem si chtěla přečíst, ale nakonec jsem si tu knihu nekoupila, protože jsem nevěděla, jestli bude stát za to. Musíš pak napsat recenzi, jaká byla :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pokusím se :). Já jsem na Dech četla docela dost kladných recenzí, tak uvidím, jaké to bude. Hlavně se mi líbí formát té knížky - je taková malá, skoro jako stvořená na cesty :).

    OdpovědětVymazat
  4. Oheň a Kruh mám taky někdy v plánu přečíst, už docela dlouho leží v poličce. :) Jinak Svůdné zlo je opravdu skvělá knížka. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se na ni moc těším :). Já jsem Kruh četla a moc se mi líbil - je to takové zvláštní, ale poutavé a měla jsem ho půjčený z knihovny, jenže potom mi po třech měsících knihovnice řekla, že další díly už z téhle série objednávat nebudou. Tak jsem si napsala Ježíškovi rovnou o oba dva díly, abych doma neměla jen ten druhý :D.

      Vymazat

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)