sobota 21. prosince 2013

Vánoční DIY a trocha inspirace.

Ahoj, 
tak dneska už jdu konečně něco napsat :). Tenhle DIY článek jsem měla v plánu už dlouho, jenže, vždycky, když jsem si vzpomněla, že to chci všechno napsat, tak už bylo moc pozdě a venku tma - špatné světlo.
Ne, že by ty fotky i takhle byly úchvatné, ale aspoň je na nich něco vidět :).
No a Vánoce už klepou na dveře (nebo se v té zimě klepou za dveřmi,...), takže jsme v pátek měli Vánoční koncert našeho gymnazijního sboru a řekla bych, že se nám povedl. Pro bližší informace - Niki S. napsala článek zde :).
A teď už nás čekají akorát mimořádně dlouhé prázdniny a všechny radosti, co patří k Vánocům, tak jsem se trochu pustila do vyrábění. Vezmu to všechno popořadě a doufám, že vás třeba něco z toho inspiruje ;)

1) První věc, kterou jsem vyráběla byl svícínek, ale dal by se asi použít třeba i na sponky, nebo na nějaké kancelářské věci. Dělala jsem ho z plechovky od tuňáka (:D), proužku vínového filcu a stříbrných plastových vloček. Lepila jsem tavnou pistolí. 
Moc se mi to líbí a vidím to tak, že si vyrobím ještě jeden :).


 2) Další věcí jsou přáníčka. Jsou strašně jednoduchá a právě tak se mi líbí. Asi je obdrží brácha s rodinou k Vánocům :).

3) Třetí věcí je záložka s bambulí, kterou jsem dělala podle tohohle návodu, ale vlastně na to ani návod nepotřebujete, jak je to jednoduché :).



 A záložek si hodlám rozhodně udělat víc, protože vypadají bezva a já záložky neustále ztrácím :D.

4) No a poslední věc není zas tak úplně DIY, spíš jen vánoční dekorace, a to girlanda s plastovými vánočními ozdobičkami. Není to žádný vynález, ale tak o Vánocích proč ne ;).


 Tak pro dnešek to bude všchno, třeba vás něco inspiruje a zítra se vrátím s knižním článkem :).

Žádné komentáře:

Okomentovat

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)