neděle 15. prosince 2013

Revoluce blogu začíná!

Ahoj,
tak dnes je ten velký den! Tedy...možná :D.
Už jsem tak nějak rozhodnutá, že tenhle blog bude knižní/DIY s převahou pravděpodobně knih a uvidíme, jak to půjde dál.
Název blogu, nebo adresa se zatím nijak nemění, kdyby ano, napíšu ;).
Chtěla bych se zaměřit víc na knižní recenze a celkově bych chtěla víc číst a potom víc přidávat návody, tutoriály a inspirační články.
Největší rozjezd "revoluce" bude asi o vánočních prázdninách, protože bude spousta času a taky spousta nových knih :).
Tak tohle je víceméně informační a v brzké době můžete čekat inspirační těsně předvánoční článek, recenzi na Percyho Jacksona 1 nebo Vampýrskou akademii 6 (já vím začínat s recenzí u posledního dílu, je asi zvláštní), podle toho, co dočtu dřív.
A teď jdu udělat něco, aby se mi podařilo blog "zrestartovat" :).
Dodatek:
Ze všech článků, co tu byly, jsem ponechala recenze, "básně", tutoriály, takové zajímavější články a všechny prosincové články :).

Žádné komentáře:

Okomentovat

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)