pátek 13. prosince 2013

Omluva a co mě tak napadlo (You´re crushin´my fairytale...).

Ahoj,
asi jste si všimli, že můj předvánoční projekt moc nevyšel. Bylo to z těchto důvodů:
1) jsem strašně nezodpovědná
2) tři dny nám nešel internet
3) mám toho nějak moc, vracím se domů zničená...
4) přečetla jsem Vampýrskou akademii 5

Takže se strašně moc omlouvám a ještě se rozhodnu, jestli budu v Days until Christmas pokračovat. Nevím ani, jestli to někdo četl :P.
Taky přemýšlím o tom, že si jednou založím nějaký už konkrétně zaměřený blog :). Budu revoluční a asi se časem uchýlím na blog napůl knižní a napůl DIY apod. :). Časem.

No a Vánoce jsou za dveřmi a já se moc těším, ale skoro nejvíc na vánoční koncert naše gymnazijního sboru :). Mám tyhle akce strašně ráda a ještě mnohem víc o to, že zpíváme se super lidma :).
Asi udělám nějakou tu brož s houslovým klíčem :D.
A u těch broží, no, moc mě to baví...asi u toho chvíli zůstanu :). A třeba bych mohla zkusit nějaký tutoriál na vánoční brož :).
Týjo, dneska vážně nešetřím se smajlíky :D. Nechci sice vypadat jako nějaká infantilní teenagerka, ale mám dobrou náladu, vánoční :D.

A taky mám dobrou náladu z téhle písničky:


Možná ta písnička nesedne každému, ale ve mně vyvolává dobrou náladu. A přijde mi vánoční, i když vánoční vůbec není :D.

Jediné, co mi trochu schází, je sníh! Zimu moc nemám ráda, ale sníh na Vánoce musí milovat snad každý...A jestli začne sněžit těsně po svátcích, tak stávkuji! I když mě nenapadá nic, s čím bych mohla stávkovat :D.
Se čtením rozhodně ne, dnes jsem rozečetla Vampýrskou akademii 6 a v podělí jdu s Týnkou do knihovny :).
A asi bude lepší, když se nebudu moc snažit vysvětlit pochody mého mozku, ale vzpomněla jsem si, že jsem taky chtěla napsat o šatech.
Zhruba takovéhle šaty :).
Ne jen tak ledajakých šatech - o retro/vintage šatech ve stylu 50. let, které budu asi mít do tanečních. Módu padesátých let mám strašně moc ráda a takové šaty jsou splněný sen! Chápu, že 50. léta nemusí všichni zbožňovat, tak se klidně vyjádřete :).
Tohle je pro dnešek asi tak všechno,
tak pěkné zbývající dny do Vánoc,
Matty.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)