pondělí 30. prosince 2013

Knižní výzva na rok 2014

Ahoj,
možná se právě ptáte, jestli jsem se nespletla a nezveřejnila ten samý článek dvakrát, takže ne, nespletla jsem
se. V příštím roce se totiž účastním hned dvou knižních výzev :).
Moje dvě výzvy se prolínají - totiž, co přečtu, počítám do obou výzev (pokud to půjde zařadit do výzvy od Nikki Finn, již zmíněné v minulém článku).
Článek k této druhé výzvě, kterou pořádá Ells, by měl být zveřejněn na blogu 1. ledna 2014, jenže já zítra odjíždím na oslavu Silvestra, vracím se až ve středu pozdě večer a notebook si s sebou brát nechci. takže článek je dneska, doufám, že to moc nevadí :).
Druhá knižní výzva je jednoduchá - spočívá v tom, že si vyberete, kolik knih byste chtěli za rok 2014 přečíst. Možnosti jsou od 10 do 120 a ke všem udělala Ells moc krásné ikonky.
Já jsem si na začátek stanovila 70 knížek, ale myslím, že to asi nezvládnu, tak uvidíme. Výzvu, jak již uvedla Ells v pravidlech, je možné si v průběhu roku upravit - snížit, či navýšit počet knížek. Tak proto jsem zkusila větší číslo, a pokud to nepůjde (moc velké naděje si nedělám...), tak výzvu snížím na nějaký rozumnější počet :).
Zároveň jsem si vytvořila seznam knih, které bych i v rámci výzev chtěla nebo potřebuju přečíst, protože všechno, co si nenapíšu, tak zapomenu.
Kdyby někoho zajímalo, jaké knížky mám v plánu, tak můj plánovací list je zde a také v pravém sloupečku v rámečku "Samostatné stránky".
Matty.

6 komentářů:

  1. O obou výzvách jsem už slyšela, ale nemám asi na to se jich zúčastnit, no uvidíme. Já totiž nemám moc času (ani peněz) na knihy, tak nevím, jestli bych nějakou z výzev zvládla. Ještě o tom musím popřemýšlet :D

    OdpovědětVymazat
  2. U mě doufám nějaký ten čas na knihy bude (prostě musí! :D) a s těmi financemi na tom nejsem nějak zvlášť skvěle, ale mám štěstí, že většinu knih, které bych chtěla přečíst mají u nás v knihovně :).
    Jen nikdy nevím, které z nově vycházejících knih budou do knihovny kupovat :/.
    A myslím si, že nějakou výzvu bys určitě zvládla ;).

    OdpovědětVymazat
  3. Tyjo, jsem si ani neuvědomila, že sis taky vybrala 70ku :D
    Uvidíme, jak to zvládnu.
    Já mám tu smůlu, že se do knihovny nedostanu, protože jsem pořád v práci :/

    OdpovědětVymazat
  4. Aha, to ti nezávidím...i když tu práci docela jo, mě by ještě nikde nevzali ani na brigádu :/

    OdpovědětVymazat
  5. Držím palečky, aby jsi výzvu splnila. :)

    OdpovědětVymazat

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)