neděle 1. prosince 2013

I love buttons! (aneb knížky a "DIY" víkend...)

Ahoj,
No nemá to dokonalou obálku?!?
už je to víc jak týden od posledního článku a to mě mrzí, ale děla se spousta věcí a zároveň bylo dost učení, takže jsem se na blog nedostala. Tak doufám, že vám to teď vynahradím :).
Vezmu to popořadě - Přijde mi to sice jako věčnost, ale v úterý jsme měli ve škole den otevřených dveří, takže jsem mohla být dlouho v naší školní anglické knihovně (i když ne zas tak dlouho, jak bych si přála, protože Týnka potřebovala jít rychle domů...). Byla jsem tam poprvé a musím říct, že mě naše škola mile překvapila počtem a různorodostí titulů - vždyť Atlas mraků nemají ani u nás v Městské knihovně, zato v malé školní anglické ano :D.
Celkem jsem si půjčila vlastně to, co v Městské nemají, a nebo je to neustále půjčené - takže Cloud Atlas, Percyho Jacksona a The Tales of Beedle The Bard.
Jako úplně první zkušenost ze čtení v angličtině jsem zvolila Atlas mraků, což se ale moc nepovedlo, protože vzhledem k tomu, v jaké době se odehrává první příběh, jsem rozuměla každému desátému - patnáctému slovu...Ale neodradilo mě to, a tak jsem se pustila do Percyho Jacksona a povím vám, to je úplně jiné a vcelku lehké čtení - tedy na to, že to je v angličtině :). Takže mám ze sebe zase jednou trochu lepší pocit, i když mě ze začátku děsila moje rychlost (myšleno pomalost) čtení oproti českým knihám, ale teď mi to tolik nevadí :).
No a před chvílí jsem dočetla Upíří deníky, o kterých jsem psala taky minule a...no...jsem ráda, že stály jen 29,- Kč, protože je to hrůza...Asi bych neměla knihu odsuzovat tak rychle, ale můj první pocit po dočtení téhle knížky byl: "Seriously?!? Tohle se vážně někdo rozhodl vydat?!?" Elena je jednu chvíli namyšlená pipina a v druhé zamilovaná bláznivka, co se za dvě stránky zvládne dostat přes touhu po ukořistění, uraženost a nenávist, rovnou k šílené zamilovanosti do Stefana...
Dobře, asi mám taky hodně předsudků, ale no...radši nic, na tohle si vyhradím jednou celý článek s ukázkami, abych tohle vysvětlila :D.
Tak a teď už se dostáváme k pátku a k víkendu. V pátek jsem byla s Anee a Niky F. na Olympiádě z CJL a jsem ráda, že ten test neopravuje naše češtinářka, protože by se asi rozhodla přehodnotit mou konečnou známku na vysvědčení :D. Ale ta slohová práce - z té mám docela dobrý pocit, a už jen podle toho bych řekla, že tak dobrá není...Myslíte, že porota pochopí můj zápal pro růžový proužek ve vlasech?? - vysvětlím možná jindy...:D.
No a pak už byl jen sbor a jelo se domů - totiž abyste to nepochopili špatně - k Anee domů :). I když nejdřív vlastně na Vánoční trh s rozsvěcením stromku u nás na náměstí (to rozsvěcování jsme už sice nestihli, ale což...). A taky jsem si ještě zaskočila koupit úžasnou (tedy podle mě) šálu :).
Jen tak pro představu - takhle hezké ty
brože sice nemám, ale třeba časem :)
A pak jsme jely k Anee domů, kde jsme vyráběly plstěné/filcové (občas je těžké rozeznat, co je co...) brože - můj nápad, koukaly jsme na Legendu - Aneein nápad, v sobotu ráno vyráběly Vánoční adventní věněc - společný nápad, vyráběly "ozdobičky" z korálků a dělaly pokusy s papírovými vločkami :).
Tak to bylo jakési shrnutí mého víkendu, teď jsem akorát před chvílí dodělala úkol na angličtinu a asi půjdu spát, abych byla čilá na zítra, i když toho mám na srdci a v hlavě pořád docela dost :).
P.S.: Všimli jste si, že mívám nadpisy článků naprosto nesouvisející s články?!? :D.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)