čtvrtek 5. prosince 2013

19 days until Christmas

Ahój, 
Stejně jako jsem ráda, že už nám zbývá tak málo času do Vánoc, mě zároveň děsí, jak málo času do těch Vánoc zbývá. Tak proč si to čekání, shánění dárků na poslední chvíli, pečení cukroví (taky na poslední chvíli) a uklízení, trochu nezpříjemnit?? 
A co třeba takhle nějakým menším projektem??
Jedná se o projekt knižní, původně se jménem 22 days until Christmas od Snow Fairy z Nick´s world of books.
Objevila jsem ho až dnes, 19 dnů před Vánoci, tak jsem si název příspěvku uzpůsobila.

Připadá mi to jako úžasný nápad a celé to vlastně spočívá v tom, že každý den (popř. nějaký den) si stoupnete před knihovničku, zavřete oči a přejíždíte po hřbetech knih, dokud nenapočítáte kolik dnů zbývá ten den do Vánoc. 
Knížku, na které se zastavíte si vytáhnete, nalistujete stránku podle toho, kolik dnů zbývá do Vánoc a na dané stránce odpočítáte tolik řádků, kolik dnů zbývá do Vánoc. 
Větu - řádek, na kterém se vám zastaví prst, můžete zveřejnit na svém blogu :).
Celé "pokyny" a další informace, naleznete na Nick´s world of books.

Doufám, že jsem to srozumitelně vysvětlila, a teď půjdeme na to.
Pravděpodobně nebudu stíhat dávat sem článek každý den, ale možná je to i dobře, protože nemám v knihovničce zas tolik knížek :D.

19 days until Christmas 

Jsem ráda, že jako devatenáctá mi padla do ruky knížka, kterou jsem četla a to Rezistence. 
Na jejím místě na poličce by měla být sice Divergence, ale tu má teď půjčenou Anee :).

Rezistence - 19. stránka, 19. řádek

"Co je?" Zasměje se. "Všichni mají na vedení frakce stejný podíl, všichni nesou stejnou zodpovědnost."

Jsem ráda, že mi vyšla taková věta, která toho moc neprozradí, ale zároveň něco říká :).
Tak zatím Veselé čekání do Vánoc :).
Matty.
P.S.: Možná jste si všimli, že se vzhled blogu konečně posunul na trochu vyšší level - s obrázkovým záhlavím :D.

1 komentář:

  1. Jo, na to jsem taky narazila :) Asi budu taky zveřejňovat :)

    OdpovědětVymazat

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)