sobota 7. prosince 2013

18/17 days until Christmas

Ahoj,
tak už je sobota, konečně zasloužené volno. Ve škole se nás totiž učitelé snaží vyzkoušet ze všeho možného, velkoryse přehlížejíc fakt, že ve vestibulu už jakou dobu stojí vánoční stromek a ne chodbách máme světýlka.
Ale dnes ráno jsem se probudila a jako první vykoukla z okna. A hele! Sníh! Tak půjdu za chvíli ven, pokochat se tou nádherou a taky vynést plasty. Normálně ze sněhu nejsem úplně nadšená - třeba jako loni, když začalo sněžit v říjnu, ale letos 17 dnů před Vánocemi je to tak akorát. Jen doufám, že to všechno do odpoledne neroztaje :).
A když jsem u toho odpoledne, předevčírem jsem si udělala těsto na perníčky, tak je půjdu upéct, jakožto můj druhý nejoblíbenější druh cukroví :). Pak půjdu vyrábět brože z filcu a asi si přečtu nějakou knížku - mám pořád rozečteného Percyho Jacksona a včera jsem nakousla Vampýrskou akademii 4, mě to tak baví!!
Samozřejmě mám i nějaké ty školní úkoly, ale ty samozřejmě nechám na neděli večer, abych si moc nepokazila mou reputaci prvotřídního lenocha ;).
No a teď už konečně další díl projektu Days until Christmas, od Snow Fairy z Nick´s world of books.
Minule jsem přidávala první článek, a zmiňovala jsem se o tom, že to asi nebudu stíhat plnit každý den.
Včera jsem už měla rozepsaný článek, jenže jsem u toho usínala, tak jsem si řekla, že to nechám na dnešek a nějak to spojím. Tákže -


18/17 days until Christmas



Na včerejšek mi padla do ruky Espressologie a na dnešek Rudá jako rubín :). Obě to jsou takové romantické knihy a mám je moc ráda - v Espressologii ještě k tomu vlastně jsou Vánoce, takže je to i tématické ;).
No a dvě věty -

Espressologie, 18. strana, 18. řádek:
Vytáhnu krabici s víčky na šlehačku, abych doplnila zásoby.
Tohle je věta, kterou byste podle názvu knihy asi čekali, ale aspoň neprozrazuje děj, těm kdo ji ještě nečetli.
Těm zvláště doporučuji Espressologii jako vánoční čtení :).

Rudá jako rubín, 17. strana, 17. řádek:
A za třetí Alžběta I. sice neměla manžela, ale zato spoustu aférek - mimo jiné se sirem...jak se to jmenoval? Ve filmu ho hrál Clive Owen.
Dobře, dobře, tohle jsou dvě věty, ale 17. řádek vycházel na obě a hlavně na tu druhou, a mně bylo strašně líto, dávat ji sem samotnou, když obě dvě dohromady znějí super :D. Ačkoli to je fakt zajímavá věta z hlediska toho, že se zápletkou Rudé jako rubín nemá absolutně nic společného :D.

Tak teď si půjdu dát oběd, a zítra se snad zase vrátím s 16 days until Christmas :).

Žádné komentáře:

Okomentovat

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)