neděle 8. prosince 2013

16 days until Christmas


Ahoj,
Tak dnes jsem zpět s 16 days until Christmas, a dokonce ve vcelku normálním čase :).
Ze sněhu, který napadal včera zbyly sice už jen malé hromádky u obrubníků, ale pekelná zima je pořád, (Pekelná zima?? Proboha, kam já na ta slovní spojení chodím?!? :D ) takže jsem dnes ani nebyla venku. Zato jsem si ale uvařila horkou/hořkou čokoládu metodou pokus-omyl, a dopadlo to docela dobře.
Smíchala jsem normální (holandské, prý...) kakao, granko, trochu mléka s cukrem a skořici (mňam...).
Taky u nás byl na návštěvě brácha s dětma, protože Barča měla 4.12 svátek, tak jsme "slavili" - tím myslím, zahráli si tříhodinový Člověče, nezlob se! a zpívali koledy :D.
Bylo to fajn ;).
A včera v noci, i když spíš dneska brzo ráno, jsem dočetla Vampýrskou akademii 4, celou na počítači, což mě štvalo, ale já si to tak strašně moc chtěla přečíst! A ten konec! To až povím Týnce...ne, nesmím jí to říct...:D.
No a před chvílí jsem dodělala pátou filcovou brož a spoustu takových sponek :).
To jen tak nějak pro obraz, jakej byl můj víkend.
A dneska to už nechci moc protahovat, takže rovnou-





16 days until Christmas

Celý tento projekt vytvořila Snow fairy z Nick´s world of books.
Dneska jsem v poličce nahmátla knížku Přebyteční od Gemmy Malley. Četla jsem ji už několikrát, a taky už hodně dávno a tehdy jsem si to ještě neuvědomovala, ale je to vlastně taky tak trochu dystopie -  tedy aspoň mně to tak připadá :). Někdy si ji asi přečtu ještě jednou a napíšu na ni napíšu recenzi, protože mám tuhle knížku strašně ráda :).

Přebyteční, 16. strana, 16. řádek: 
Zhluboka se nadechla a soustředila se, aby před vedoucí vychovatelkou předstoupila jako ta vždycky tichá a spořádaná Anna.
Nevím, jak to ostatní dělají, ale mně skoro vždy vyjde nějaká dlouhá věta, co je v knížce přes tři řádky :D.
Tak přeji pěkný začátek nového předvánočního týdne a zítra ahoj u dalšího článku,
Matty.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)