pondělí 18. listopadu 2013

Videa :)

Ahoj,
dneska jsem přijela pozdě domů, jsem vcelku unavená a zítra musím brzo vstávat (to ani nemluvím o tom, že máme zítra první hodinu tělák...), takže dneska tohle bude jenom krátkej článek.
Vlastně se bude skládat z videí.
Jako první mám na pomyslném seznamu něco jako ochutnávku z připravovaného animáku od Disney jménem Frozen. Celkově si nemůžu pomoct, ale strašně mi to připomíná Na vlásku (Tangled), ale to je vlastně asi i dobře :). I jenom trailer k Frozen je moc pěknej, ale tenhle minifilm je dokonalej.
Tak a teď už to video:

Druhé video bude už jenom písnička. Jmenuje se Crawl a někdo si dal tu práci a udělal k ní tohle krásný video, tak se o něj podělím ;).

Třetí video je vlastně chvála - ne, nestala se ze mě přes noc křesťanka, ale ta písnička na mě působí strašně Vánočně :3 (asi proto, že je vánoční, ale co...).


A poslední video je knižní video, nedávno sdílené na facebooku a myslím že i na twitteru nakladatelstvím Cooboo ;).

No a když už jsme u těch knih, tak přidám ještě poslední video. Je už sice starší, ale pořád dobré :D.


Dneska toho bylo sice málo, ale příště, až bude víc času, si třeba dám záležet na nějaké recenzi :).
Matty.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)