sobota 2. listopadu 2013

Legenda.

Ahoj,
z bílé oblohy, která vypadá, jako by byla strašně nízko, začal padat déšť a do otevřeného okna mi pofukuje ledový vítr. To je počasí jako stvořené pro nějaký dobrý film, a nebo knížku.
Včera v noci (čtěte v jednu ráno) jsem dočetla knížku Černá labuť vzlétá a bylo to skvělý :). Je to urban fantasy a musela jsem si to vygooglit, i když teď mi přijde, že jsem hloupá. Urban fantasy totiž znamená fantasy, která je zasazena do městského prostředí, což mě ale opravdu mohlo napadnout - urbanizace: podíl městského obyvatelstva, suburbanizace: stěhování ze středu měst do okrajových části...No prostě mohlo mě to napadnout...Ale budiž, Černá labuť je fantasy každým coulem a hlavní postavou je tu šestadvacetiletá (konečně něco jiného, než ubrečené teenagerky...:D ) Garet, která se živí šperkařstvím a vlastní galerii. No nedivte se, že mě to zaujalo :D.
Marie Lu :)
Abych to nějak shrnula a dokončila - na tuhle knížku pravděpodobně v blízké době napíšu recenzi :) a vřele ji doporučuji :).
Tak teď jsem se zase zapovídala o něčem úplně jiném, než jsem chtěla, a to byla jedna úžasná série - trilogie knížek.
Napsala ji spisovatelka Marie Lu a knížky se jmenují Legenda, Fenomén a Champion.
Poslední díl - Champion, vychází v originálu za tři dny, tedy 5.11.2013 a jsem zvědavá, jak si CooBoo poradí s překladem názvu, protože já si nemůžu pomoct, ale knížka se jménem Šampion ve mě vyvolává očekávání nějakého románku, kde je hlavní postavou kluk, kterej už měl tolik holek, že je šampion...
Ne, to byl blbej příklad, ale prostě nějak mi to k té sérii neladí.
June a její bratr Metias :)
Taky bych řekla, že tahle série je opravdu hodně známá a já dneska pravděpodobně rozečtu druhý díl - Fenomén.
A teď už bych se asi měla dostat k tomu, co mě přimělo napsat tenhle článek. No bylo to tak, že jsem objevila obálku posledního dílu a ta mě dokonale uchvátila :). Takže jsem si chtěla najít i další obrázky a přitom narazila na originální stránky spisovatelky Marie Lu!!
A co je ještě lepší - Marie Lu sama kreslí, a koho by nezajímalo vědět, jak si sama autorka představuje hlavní hrdiny knížky?
No a musím říct, že mi obě postavy z knížek - June i Day, do jejich obrázků krásně sedí :).
Tak, to je asi všechno, o co jsem se dneska chtěla podělit, můžete se pokochat obrázky a oficiální stránky Marie Lu najdete tady.
Day
(Marie Lu u obrázku uvádí, že netuší, komu ukradl uniformu...)
June a Day


Směs postav - June a Daye určitě poznáte,  modrou je tam potom Tess :)


                                                                                                                                            Matty.

4 komentáře:

  1. Ty obrázky jsou prostě SUPER! - hned jsem si několik stáhla... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, mě se hned taky strašně líbily :)

      Vymazat
    2. Mně se vůbec nelíbí Tess :/ Představovala jsem si jí úplně jinak. Ale June a Day jsou super :)

      Vymazat
    3. Já si ji sice představovala s culíkama/copama ale nevadí mi to :)

      Vymazat

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)