sobota 23. listopadu 2013

Knížky, fotky, psaní.

Ahoj,
dneska jsem si při The book shimmy awards zase připomněla jaká spousta knih vychází v angličtině a i přesto, že mám u nás v Česku dost nakladatelství a vydavatelství se jich k nám dostane jenom několik - naštěstí většinou ty nejlepší :).
Když jsem tak projíždím Goodreads, chtěla bych si přečíst takovou hromadu knih, i když vím, že nestíhám ani ty české...
No, ve čtvrtek jsem byla s Anee na Hunger games a před tím jsme byly v knihkupectvích. V Dobrovském (a i jinde) mají zlevněné Upíří deníky na 29,- Kč/díl. No, neodolala jsem. Seriál mě vcelku baví, ale když jsem si kdysi půjčila první díl, byla jsem zklamaná. Vážně - kam se tohle hrabe na Vampýrskou akademii?
Ale, chápu, že tím jsem asi moc neosvětlila, proč jsem si nakonec koupila první tři díly. - Určitě kvůli té ceně, ale taky proto, že jsem se ne tak úplně rozhodla dát tomu druhou šanci, ale spíš...vytvořit si vlastní názor. Chtěla bych mít povědomí o všech knížkách. Samozřejmě nemůžu přečíst všechno, ale když tak aspoň z recenzí.
Každopádně recenzi na Upíří deníky opravdu nečekejte :D. V plánu je totiž ještě Obraz Doriana Graye, Sapphique, Nádherný zmatek, Bouři, Past, BZRK, Zasvěcenou, Nespoutanou, Paranormály III. a Nebe může počkat.
Nudit se vážně nebudu...
I když mi schází motivace...
A čas...
Co se týče školy, není to sice tak hrozné co do počtu, ale pět témat na Angličtinu na zkoušení dá za víkend zabrat...
Měla bych se ale naučit efektivněji využívat čas.
A z jiného soudku - doufám, že dneska zkusím vyrobit jakési vánoční ozdobičky, podle tohoto návodu. Tam sice nedělají ozdobičky ale (překvapivě) mého tátu to "okouzlilo" a požádal mě, jestli bych to nezkusila.
Uvidíme - když se podaří, něco nafotím.
No a teď jsem se dostala k fotkám, takže se zmíním, že včera ráno měla křesťanská parta Nová generace, do které spadají i tři moje kamarádky, pře naší školou akci. A kdokoli máte proti křesťanům předsudky a myslíte si, že to bylo nějaké vnucování letáčků s šílenými motty, mýlíte se. Šlo totiž o naprosto nenásilné rozdávání horkého čaje :). Já do Nové generace sice nepatřím (z vlastní vůle), ale tyhle akce podporuji, takže jsem si "zahrála" na fotografku/ reportérku a udělala pár fotek, bohužel (seriously bohužel??) jenom mobilem. I tak bych ale řekla, že se docela povedly ;).
Teď jsem si vzpomněla, že jsem úplně vynechala ty Hunger Games - Catching fire. Takže - bylo to úžasný!! Tedy alespoň mě se to moc líbilo :).
Chvíli jsem uvažovala, že bych zkusila filmovou recenzi a trochu víc to rozvedla, ale myslím, že by to nedopadlo dobře :D. Budete se muset spokojit s tím, že to bylo skvělé a s plakátem :D.
Asi bych už měla končit, takže příště zase ahoj,
Matty.

Fotky z "akce" :) -


Nikča :)

Anee zkoumá čaj :D



Niki alias Sušenka :)
Náš opěvovaný ústav ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)