neděle 27. října 2013

Keep calm and go to Hogwarts/Narnia.

Ahój,
tak, právě jsem strčila do trouby plech s muffiny (už zase) a můžu se vesele dát do psaní článku. Musím říct, že jsem se podzimních prázdnin tak trochu děsila, protože všechny moje kamarádky odjely kamsi (nebo jsou na křesťanském sjezdu) a já zůstala trčet tady. Nakonec to ale není zas tak hrozné, jak jsem si myslela, i když pořád mi to osamotě přijde jako mrhání časem.
Každopádně je neděle, tudíž druhý den volna a já ještě nemám ani jeden úkol z matematiky a ani jednu slohovku na češtinu. Z toho se dá usuzovat, že zas až tak moc se nenudím ;).
Abych to upřesnila, dneska jsem přečetla 200 stran Harryho Pottera 4 (tak nějak dávám re-reading), omylem zkoukla celkem pěknej film, splácala pár akordů na klavíru a začala s vytvářením obrovské "zvonkohry" z rolí od pečících papírů a alobalu (nemám tušení, co z toho vzejde...).
Takhle u nás vypadal dnešní západ slunce :3
K tomu filmu - dávali ho tuším na Smíchově, což je stanice, kterou jsem měla puštěnou vlastně úplně poprvé, protože nikde jinde nic nebylo, ale nakonec jsem se docela bavila. Film se jmenuje Tanec s vášní: Rozbal to!, což mi osobně přijde jako ulítlej název a jak už to většinou bývá, zápletka předvídatelná a herecké výkony nic moc... Ale ten tanec!! To mě vždycky úplně dostává...taky bych to chtěla umět, no nevadí, tanec pro zábavu mi bude muset stačit :).
Ochutnávka:
Asi bych se měla jít podívat na ty muffiny...
...jejda, trošku se mi připekly, nechala jsem troubu na spodní pečení (předtím jsme pekly piškot na tiramissu...), ale až vychladnou, spodek se oškrábe a bude to v pohodě :D. I tak ale chutnaj dobře :3
Dále - tenhle článek bude asi trochu obrázkovej, ale spíš než fotky, bych to viděla na různý "inspirační" obrázky, co jsem kde našla, takže to asi tak úplně nebude souviset s textem :P.
No a zítra vyrazím ven pro nějaké "relikvie" podzimu a pustím se do vytváření podzimního věnce na dveře.
A jestli bude dostatečně hezky (čtěte pršet...), pustím si Čokoládu, je to božskej film s božským Johny Deppem o božské čokoládě :).


P.S. Na závěr ještě Bleeding out od Imagine Dragons :).
Matty.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)