středa 30. října 2013

Fotím podzim (a taky ostatní věci).

Ahojte :)
Dneska a v pondělí jsem byla v lese pro listy a přírodniny na podzimní věnečky. Jeden jsem tvořila včera večer a druhý budu asi dělat dneska a nebo zítra ráno. Řekla bych, že ten první se docela povedl a na ten druhý mám připravený nějaký prapodivně vázaný korpus, takže si nejsem úplně jistá, co z toho vzejde, ale snad to bude prezentovatelné :). každopádně, když už jsem byla venku, udělala jsem pár fotek, a o ty bych se chtěla podělit. Takže tenhle článek bude asi spíš obrázkový a no...doufám, že se bude líbit :)
Skořicové kafe nesmí chybět :D :3











P.S. Včera jsem u vytváření věnce koukala na Percyho Jacksona a je to moc pěkný (a já bych se asi měla trochu stydět, protože jsem viděla film dřív, než si to přečetla...).





Když už jsou tyhle fotky v módě :D
Našla jsem takovej plácek, létali tam motýli a vážky a rostly tam jabloně...
Jak jsem říkala, rostly tam jabloně :)

Nechápu kde se teď , na podzim berou. Škoda toho stínu ruky a telefonu :/

Tohle měla být rádoby umělecká fotka :P Ty kapky mě zaujaly :)
Vypadalo to jak cesta do ráje (a nebo možná z ráje...) :)
Domů jsem si přinesla dvě jablíčka, kdo by řekl, že uprostřed lesa rostou jabloně...

Matty.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)