čtvrtek 10. října 2013

Filmy, knížky a fotky ;)

Čauky,
jo, jsem tu zas :P. Mám v plánu vám dneska ukázat dva trailery (v listopadu budou tyhle filmy v kinech), pár knížek, písničku a nějaké fotky :).
Jen, kdybych věděla, kde mám začít...
Hlava mi padá do klávesnice, omlouvám se pokud budu psát nějaké překlepy a tak, ale dneska nám nejel autobus, takže jsem se domů dostala až o dvě hodiny později, než jsem měla, ještě jsem hrála na klavír a jsem nervní z toho, že ve středu hrajeme o češtině scénku a my ještě pořád nevíme jakou vlastně, a já to mám zařídit (zřejmě) a připadám si jak nějakej prostředník mezi dvěma světy (a ano, je to moje chyba...)...a nejen to...
No, to jen na vysvětlenou a teď už ty filmy ;).
1) Thor: The dark world
Viděla jsem Thora jedničku a mám ho ráda (asi jako všechny Avnegers...) a moc se těším na tenhle film. Premiéru v ČR by měl mít 7.11.2013, určitě pak dám vědět, jestli jsem se na něj dostala atp...

Ten trailer vypadá skvěle, jen doufám že to nejsou všechny nejlepší scény a zbytek bude nekoukatelnej...Ale vzhledem k Thorovi jedničce, Iron manovi 3 a podobně, myslím, že to bude "úža" :)
ČSFD - Thor: The dark world

2) Hunger games: Catching fire
Celé Hunger games jsem četla a jedničku i viděla v kině. Nemůžu moc posuzovat, jak se jim povedla, protože jsem ji viděla dřív, než četla. Ale tenkrát jsem z toho byla vcelku unešená. Doufám, že dvojka nezklame ;)

Trailer to samé, co Thor - moc pěkný :)
ČSFD - Hunger games: Catching fire



Tohle by bylo k těm filmům, a teď knížky:
Přečetla jsem:
1) Paranormálové 1 - Zlodějka duší
- V Dobrovském měli všechny tři díly zlevněné na 99,- Kč/díl. První jsem si kupovala už před dobou, ale četla ho až tenhle týden. Včera jsem si byla koupit druhý díl a jsem někdo okolo 250. stránky a dneska jsem zaběhla pro třetí - poslední díl. Moc se mi to líbí a je pěkné je mít vedle sebe srovnané v poličce :3.
2) Vampýrská akademie 2 - Mrazivý polibek
- Nejsem si jistá, jestli jsem se o tom už nezmiňovala, každopádně jsem si včera byla půjčit třetí díl, a můsím s potěšením uznat, že je to lepší, než jsem myslela :) (A opovažte se to srovnávat s Upíříma deníkama - knižníma, nechci nikoho urazit, ale Upíří deníky Vampýrské Akademii nejsou ani po kotníky...).
3) Temné vize 3 - Vášeň
- Jsem ráda, že jsem dočetla poslední díl téhle série, a že skončil tak nějak uzavřeně. Z první díl se mi ohromně líbil a další dva taky, ale nějak už to nebylo ono. Nevadí, skončilo to pěkně :).

Koupila jsem si:
1) Paranormálové 1
2) Paranormálové 2
3) Paranormálové 3
4) Past
- Četla jsem na ni kladné recenze a v knihkupectví měli slevu. Asi tak bych to shrnula :D. Uvidíme po přečtění ;).

Půjčila jsem si z knihovny:
1) Rebelové věčnosti
- Tahle knížka vyšla teprve nedávno v CooBoo a já na ni měla od začátku zálusk :).
2) Fenomén
- Druhý díl Legendy, kterou mám doma. Tím, že jsem si ji půjčila, si tak nějak podkopávám plány na Vánoce, protože jsem ji měla dostat pod stromeček. Po asi hodinovém usilovném přemýšlení, jsem si ji s lítostivým pocit půjčila s tím, že buď budu mít doma jenom první díl, a nebo to bude tak dobrá knížka, že ji budu chtít mít doma :P.
3) Jsem zlomená
- Druhý díl Jsem roztříštěné, kterou mám doma./Zbytek si doplňte z předchozího odstavce./
 4) Vampýrská akademie 3 - Stínem políbená

Mám půjčené ještě 4 knížky, ale o některých jsem už psala a o některých se mi už nechce psát. Když by mě nějak hodně zaujaly, napíšu, až je přečtu :).

Ještě bych měla dvě knížky, které si strašně moc chci přečíst, ale asi si budu muset počkat do Vánoc a to jsou Wicca a Scarlet. A protože jsem se o Wicce už několikrát zmiňovala, přidám dneska obrázek Scarlet, která má skvostnou obálku!!

Teď přicházejí na řadu fotky, jsou moje "dílo" a je to souhrn asi tak posledních dvou týdnů :).




















Jak je asi poznat, převážně svítilo slunce, ale prý se to má lepšit...(U nás teď už dokonce poprchává...)
Pěkný "už-skoro-víkend",
Matty



Žádné komentáře:

Okomentovat

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)