středa 18. září 2013

Mortal instruments, videa, knížky.

Tak Čauté,
předevčírem jsem s Týnkou byla na premiéře Mortal instruments: City of bones - Nástroje smrti: Město z kostí. Je to zfilmovaný první díl (zatím) trilogie Nástroje smrti, jejíž třetí díl jsem dočetla v něděli, takže jsem se na filmové zpracování strašlivě těšila ;).
Musím říct, že trochu, ale jenom trochu mě zviklaly nepřílíš (spíše vůbec ne) kladné recenze, ale ustála jsem to a jasně, podle knížky to od druhé poloviny moc nebylo, ale i tak se mi to líbilo :). Nejsem na filmová zpracování zas až tak náročná a vzhledem k tomu, že mi přišlo (i přes všechny otravná klišé), že to tak nějak kodrcavě (ale přece) zachovalo smysl, jsem vlastně ve výsledku byla nadšená :D.
Pravděpodobně to bylo způsobeno tím, že jsem se táááák strašně těšila vidět konečně Clary, Jace, Krasomila, Isabelu, Simona a všechny ostatní na živo :). Jak už jsem psala, druhá polovina filmu - možná spíše k závěru, podle knihy nebyla, protože Pohár smrti - první z tří nástrojů smrti měl sloužit jen a pouze k tvoření nových lovců stínů. To sice skoro dodrželi, ale démoni, kterých ve filmu stačili vyvolat spooooustu, se mohou do světa dostat v takovémto množství a pod Valentýnovým vedením zase jen a pouze díky Meči smrti - druhého z tří nástrojů smrti. Dává to smysl a asi si říkáte, co na tom v tom filmu bylo špatně - no, špatně bylo to, že žádný Meč smrti nikdo ve filmu ani okem nezahlédl a Valentýn tu horu démonů vyvolal pomocí jakéhosi prapodivného 3D pentagramu složeného z kopí...:D.
Když ale pomineme tyto "drobné" nedostatky, je to fajn film a pro nadšence Mortal instruments, kterým nebudou zas tak moc vadit ty scény, ve kterých máte pocit, že scénárista zapomněl, že se filmuje Město z kostí, je to vlastně film tak nějak uspokojivý. Když nečekáte zázraky...;).
Kdo by měl chuť - tady malá ochutnávka a vzhledem, že jsem puberťačka ujíždící na přeslazených románcích, tady máte tu nejvíc klišoidní a nejvíc romantickou scénu ;). A předem se omlouvám za kvalitu a zvuky, protože jiné (našla jsem spostu lepších) mi sem nešly vložit...


Tak, toť je vše k Městu z kostí a teď k dalším věcem.
Anee má papouška - tedy přesněji Aymaru (nebo jak že se to skloňuje), já jsem ho ještě neviděla, ale chtěla bych. Je ochočená, takže se bude nechat hladit a tak. Anee jí dala jméno Trevor, což se mi dost líbí. Je to jako Nevillova žába z Harryho Pottera a mně to přijde skvělý :). Vlastně ani nevím, proč to píšu sem, když to Anee může napsat na svůj blog, ale přijde mi to důležitý :).
Taky jsem byla dneska v knihovně - jako vždycky jsem měla co dělat, abych ji neodnesla celou domů :).
Zvítězily tyto knížky:
1) Temné vize 2 - Posedlost. (L.J. Smith)
Je logické, že jsem si ji půjčila, proto, že jsem četla první díl, ale určitě ji nebudu číst z donucení, abych neměla další rozečtenou sérii. Totiž - první díl mě strašně bavil a "trefil se mi do noty", protože mám ráda příběhy o lidech, kteří mají různé schopnosti a pokud vy taky - přečtěte si to!
2) Inkarceron (Catherine Fisherová)
Na tuhle knížku jsem si kdysi úplně náhodou přečetla recenzi a moc se mi líbila ;).
3) Vampýrská akademie (Richelle Mead)
Tak tuhle sérii mám na "to read" poličce už hoodně dlouho, ale víte jak je těžké sehnat první díl?? Ale podařilo se a já se na to moc těším.
4) Roztomilé malé lhářky (Sarah Shepardová)
Několik dílů sériálu jsem viděla, ale po čase mě vždycky přestaly bavit. Třeba to s knížkou dopadne jinak :).
5) Báječná léta pod psa (Michal Viewegh)
No, měla bych číst povinnou literaturu, takže s tím úspěšně začínám a doufám, že se na to hned nevykašlu :D.
6) Alchymie věčnosti (Avery Williamsová)
Tuhle knížkou jsem si nechala prodloužit, pretože jsem ji nestihla do číst, ale co zatím vím, je pěkná.
Tohleto je asi tak nějak všechno ke knížkám a zdá se že pro dnešek vlastně úplně všechno, protože tímto se s vámi loučím a na konec přidávám video, které jsme si pouštěli dneska o zeměpisu a je...no...k zamyšlení :).

Žádné komentáře:

Okomentovat

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)