neděle 1. září 2013

Trailery - Divergent, Město z kostí (City of bones)

Ahoj,
dneska už jsem sice přidávala celý dlouhý tutoriál na výrobu lapače snů, ale jsem tu ještě z jednoho důvodu. Nedávno byl totiž konečně zveřejněn trailer k filmovému zpracování Divergence (jedna ze dvou knížek, na které jsem napsala recenzi...). Vypadá to opravdu pěkně a strašně se těším jak na film k prvnímu dílu, tak i na zakončení trilogie jménem Allegiant, které vychází teprve v originálu 22.10.2013. To by mělo znamenat, že asi tak na jaře 2014, by mohlo Allegiant vyjít v češtině :). A vzhledem k tomu, že premiéra Divergence jako filmu je v ČR naplánovaná na 3.4.2014, je možné, že budeme Allegiant číst s kulisou Divergence v televizi. No dobře, v televizi ještě asi ne, ale prostě, vychází to tak nějak skoro stejně. Pokud se ovšem nakladatelství CooBoo nepřekoná a nevydá Allegiant dříve.
No, konec spekulací - teď už ten trailer:
A ještě jsem se chtěla zmínit o jednom filmu a to Mortal Instruments: City of bones - tedy Nástroje smrti: Město z kostí, což je taky úžasná kniha a vůbec skvělá série a nedávno udělali podle první knihy také film. Ten bude u nás mnohem dříve, protože se na něj chystám 16.9.2013 do našeho kina a oficiální premiéru má v ČR 12.9.2013. Díky knížce se na film dost těším, ačkoli jsem četla docela příšerné recenze a představitel hlavního hrdiny vypadá díky očím jako ryba...
I tak to doufám bude stát za to a když to bude opravdu fraška, tak se aspoň zasmějem :).
Takže tady je trailer:
Pro dnešek už nashle, Matty :).

Žádné komentáře:

Okomentovat

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)