neděle 8. září 2013

7 filmových soundtracků, které mám ráda :)

Ahoj,
protože jsem poslední dobou tak nějak ujetá na ty videa, rozhodla jsem se, že sem přidám seznam mých oblíbených filmových soundtracků :). Nebudu to nijak dlouze protahovat - prostě - tady jsou:
(P.S.: Nejsou seřazené od nejlepšího, prostě jen tak, jak mi "přišly pod ruku")

1. Alice in Wonderland - Alenka v Říši divů
Hudba: Danny Elfman

2. Chronicles of Narnia - Letopisy Narnie 
Hudba: Harry Gregson - Williams


3. Chocolat - Čokoláda 
Hudba: Rachel Portman

4. The piano - Piano
Hudba: Michael Nyman


5. Harry Potter and the prisoner of Azkaban - Harry Potter a vězeň z Azkabanu
Hudba: John Williams

6. Amélie z Montmartru (v angličtině nemá název...)
Hudba: Yann Tiersen

7. The holiday - Prázdniny
Hudba: Hans Zimmer

Tak, tohle jsou moje oblíbené soundtracky a vlastně i filmy (krom filmu Piano, který jsem nikdy neviděla, ale ta skladba je úplně skvělá!!) :). 
Zase někdy "na psanou", Matty.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)