neděle 4. srpna 2013

Dovolená a zase knížky a knížky :)

Ahoj,
celá hýřící optimismem jsem se rozhodla zase něco napsat, protože kdybych nebyla optimistická....no...prostě by to jinak nešlo...Takže, už jsem odjela od babičky (zní to dost divně..) a teď jsem na dovolený s kolama a s rodičema :). Po dnešku mi únavou hlava div nepadá do klávesnice, ačkoli vzhledem k počtu ujetých kilometrů jsem zděšená, jak můžu bejt po takovým malým výletě vůbec unavená...
Ale když bych to měla shrnout, byl to moc pěkný výlet - podívali jsme se na rozhlednu, projížděla cestami v poli plném chrp (mé oblíbené květiny..) a domů jsme se vraceli z kopce ;).
Dneska ráno (ještě před odjezdem na kola) jsem se (konečně) zaregistrovala na Goodreads. Už to bylo potřeba - všechny ty odkazy na dobrý knížky na nějaký anglický stránky, který neznám. No, a teď už je (snad) znám :).
Omluvte prosím mé kostrbaté věty a formulace, nejsem zrovna ve formě (jaky by to snad někdy vypadalo, že jsem :D ).
Tohle je jedna z těch anglických :).
Když už jsem u těch knížek, tak jsem narazila na spoustu dalších, skvěle hodnocených knih (jojo, goodreads...), který bych si ráda přečetla, jenže mám pár problémů - většinu těch knížek v knihovně nemaj, některý ani nevyšly v češtině a moje angličtina není dostačující k jejich přečtení (fakt, jsem mizerná...), no taky nemám dostatek financí ke koupi knížek a když už bych si chtěla nějakou koupit, tak bych nevěděla, kterou...:D. No a aby to nebylo jen o tom, že vykládám o svý prázdný knihovničce, tak alespoň knížka na ukázku:
 Beautiful disaster - Krásná katastrofa (Jamie Mcguire)
 - vyšla v češtině a tuhle si asi i koupím :)
 No, pro dnešek už asi budu končit, opravdu už mi skoro padaj víčka a taky dávaj Četnický humoresky :)
Šárka

1 komentář:

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)