úterý 30. července 2013

Měděný jezdec, knižní sebevědomí a psací stroj.

Tak Ahoj,
Dneska jsem projížděla různé knižní blogy - ty co znám i ty, na kterých jsem ještě nebyla. A nejvíc mě upoutala Laurdes - http://laurdes.cz/ - recenze na asi všechny knížky, co jsem kdy četla a něco navíc. Jen, proč vlastně píšu - no, po přečtení všech těch možných recenzí moje sebevědomí rapidně kleslo a pokládám si otázku - Může si připadat lepší oproti lidem, kteří nečtou, když čtu, to co čtu?? Trochu srozumitelněji - jasně člověk, kterej čte si řekne: Jsem lepší oproti těm, kteří nečtou. Ale nezáleží taky na tom, co čtu??
Myslím, že ano a při tomhle pročítání recenzí mi přijde, že čtu, no...knížky kvůli kterým bych si asi neměla moc připadat lepší. A nebo je to tím, kolik mi je?? Že nečtu klasiku (zatím), nečetla jsem (všude vychvalovaného ) Měděného jezdce a nečetla jsem vlastně ani Hru o trůny. A tak si říkám, že na svůj věk, bych asi měla číst tyhle knížky, tedy aspoň klasiku, protože můžu si připadat lepší oproti lidem kteří nečtou, ale ve světě lidí, kteří čtou, jsem někde u dna. Těžko si pak připadat lepší.
No, další věc, co jsem chtěla je, že můj seznam knížek, který chci přečíst se rozrostl na dvě stránky B5. Pro neznalé, vysvětlím, že B5 je něco mezi A4 a A5 (rozměry papírů). No, a nevím, kdy to všechno přečtu. Taky začínám mít problém s tím, že knížky, které bych četla mají v oddělení pro dospělé (čím to bude??)...myslím v naší knihovně...
Taky bych chtěla upozornit na to, že už mám napsanou amatérskou recenzi na Čarodějnici z Hex hall, takže se brzy objeví napravo ve sloupečku, na blogu :).
Zamilovala jsem se do psacího stroje - to je další věc, o které jsem chtěla poreferovat. Už dávno jsem zjistila, že babička vlastní ještě pravděpodobně předválečný psací stroj, ale až letos, jsem zjistila, jak mě strašně baví na něm psát :P. Včera jsem napsala Anee třístránkový (A4) dopis (:D) a dnes jsem, ani nevím jak, na něm vyplodila jakýsi začátek povídky :). Kdyby někdo chtěl, jsem vcelku ochotná ji sem vložit, ale jenom, kdyby někdo chtěl :).
S tím se také pojí ještě jedna věc - vyhlašuju soutěž (ha, ha, ha...), dobře, tak ne no, ale kdyby někdo měl chuuť, mohl by mi pomoct s názvem pro jednu organizaci do povídky.
- prozatímní název je MUPUP. Úplně pitomý, ale je to provizorní, protože nějak se to zatím jmenovat musí. A o co že se vlastně jedná?? Mezinárodní Úřad Pro Utajené Případy. Můžou se měnit slova, vlastně úplně celé, jenm to má být organizace (úřad/společnost), která řeší případy ohledně "paranormálních vlastností", což by bylo dobré taky pojmenovat úplně jinak, ale tady se odráží ten můj knižní vkus :).
Takže, pokud se najde někdo, komu by stálo za to, přijít s nějakým nápadem, budu nesmírně šťastná :).
Zatím pro dnes vše - krásný léto :).
P.S.: Hned jak se vrátím od babičky domů, vrhám se na Olivera Twista :).
P.P.S: Asi začnu psát titulky...:D


2 komentáře:

  1. Žes nečetla Měděného jezdce, na tom nevidím nic špatného. Každý by měl mít svůj styl, i co se týká knih, které čteme. Mě by k Měděnému jezdci donutili leda tak násilím :) Mně se u tebe na blogu líbí a myslím, že se budeš ještě zlepšovat. Takže hlavu vzhůru :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za podporu :), myslím, že si toho Měděného jezdce někdy přečtu - přece jen ten žánr mi není zas tak cizí :).

      Vymazat

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)