středa 3. července 2013

3.7.2013

Ahoj,
jo už zase :D. Je to ohromující, když člověk je o prázdninách doma a má pocit, že má čas na všechno a na nic. Proto teď píšu každej den, je to sice trochu únavné (myslím pro vás to číst, ne pro mě to psát), ale stojí to za to (jak kdy...). Možná jste si za tu dobu co sem píšu všimli, že zásadně nepoužívím titulky - jenom data. Je to z části proto, že tohle je skoro deník (když píšu "skoro", myslím tím "skoro", který se hodně blíží k "vůbec není"...) a z části proto, že neumím psát titulky. A co bych vlastně měla napsat jako titulek - třeba dneska - Přemýtání nad životem, prázdninami, titulkami,...Já prostě neumím psát titulky, tak jsem to jednou začala dělat takhle :). Jako by nestačilo, že každej článek má asi deset štítků :D.
Takhle chutnalo léto na táboře minulý rok :)
No, teď sice píšu každej den, ale v sobotu odjíždím na tábor, kde se ke mně v neděli přidá Anee (seriously, I don´t know how I am going to survive theese two days... - hmm...dobrej pokus a angličtinu, ale asi ne...), protože celý tenhle týden si užívá někde v horách u jezer, pravděpodobně v nějakém městě končícím na "- ing". Takže tu dva týdny (chápete to, jak budu moct DVA týdny nepsát....umm...né žy bych to snad někdy už udělala...) nenapíšu ani čárku a budu někde s malými dětmi běhat po lese a hledat indície, nebo něco podobného :3. Nojo, vážně mě takový věci bavěj - možná to bude tím, že jsem sama ještě dítě :).
Taky bych řekla, že za poslední dobu (tím myslím 3 dny) jsem přečetla rekordní počet knížek (tím myslím
3 knížky). První den - 1.7 to byla Modrá je barva nočních děsů. Od začátku, co jsem si tuhle knihu půjčila v knihovně jsem si myslela že tam je napsáno "Modrá je barva nočních dešťů" - a to jsem si také myslela ještě celou dobu když jsem ji četla :D. Vlastně jsem si toho všimla až když jsem chtěla napsat recenzi a musela jsem název trochu víc prozkoumat, no chápete to?!? Já asi vážně slepnu :D. Každopádně to je krásná knížka - hlavní hrdinka Stacey je čarodělka a má děsivé sny, což mě okamžitě zaujalo, protože, což sama zjišťuji až teď, mám knížky o čarodějkách hodně ráda. Tuhle knížku jsem zhltla za pondělí - ono se není moc čemu divit - vždyť má necelých 200 stran.
Co je ale (asi) zajímavější je včerejšek (a vlastně i pondělěk, protože jsem ty knížky četla stylem 1. knížka - prvních deset stran večer, zbytek další den do odpoledne - 2. knížka - prvních dvacet stran večer, zbytek další den do odpoledne,....) - včera jsem přečetla Střípky duší (Shattered souls), chytla mě po prvních 5 - ti stránkých a nechtěla mě pustit, než jsem ji dočetla. Bombová knížka, skvěle promyšlený děj a zase trochu nové téma - tak doufám, že bude víc dílů :).
No a zbývá dnešek - středa (taky o prázdninách zapomínáte, co je za den??). Dneska jsem přečetla Ptačí zpěv - ten mě, řeknu to na rovinu, trošičku zklamal. Začátek mi přišel moc zamotaný a vůbec celá knížka mi přišla trochu divná, jenže pak jsem se dozvěděla, že to je jenom první díl, a to mě přinutilo v Ptačím zpěvu vidět něco víc, než jen divně kouzelně zmatenou knížku s neukončeným dějem :). Je to něco nového, neokoukaného a možná, že byla chyba ji číst jenom za jeden den, protože je tu spousta nových věcí, které musíte nahrát jako nová slova do slovníku a ve své fantazii si zafixovat, že tam jsou skutečné. Třeba se k ní, ještě někdy vrátím a pochopím ji líp :).
Dneska večer mám v plánu buď Zakletou, Milion sluncí a nebo možná Sherlocka Holmese, ale spíš se potomhle intenzivním třídenním čtením vrhnu na další díly Upířích deníků :).
Jo a aby se vám z těhle mraků zbytečných slov, která zde denně vytvářím, nezatočila hlava, tak ručím za to, že zítra bude pauza :) - jedem nakupovat do Pardubic :).
A dneska si dovolím zakončit příspěvěk zase jednou (a nebo dvěma) písničkami:




P.S. Ne, opravdu nejsem zamilovaná, jak by se mohlo podle těch dou písniček zdát - to jen všichni ostatní :).

1 komentář:

  1. Z těchto tří knížek jsem četla Modrá je barva nočních děsů a přečetla jsem i druhý díl Bílá je barva kouzel. Nepatří sice mezi nejlepší knížky, ale moc se mi líbili :)
    Ptačí srdce jsem si včera půjčila v knihovně a už se těším, až si ji přečtu :)
    Střípky duší může být zajímavá knížka. Podívám se po ní v knihovně :)
    Jinak užij si tábor a celkově prázdniny :)

    (Sakra nemůžu komentovat jako Jméno/Web :D Můj blog je kdyžtak http://else-michelle.blog.cz/ ) :)

    OdpovědětVymazat

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)