pátek 26. července 2013

26.7.2013

Takže, z té jakési "blogové deprese" jsem se vyspala a tenhle blgo se rušit nebude :). Mám chuť napsat nějakou recenzi, takže to vidím na Napořád od Alyson Noelové, které jsem dočetla asi předevčírem - asi, protože o prázdinách mi dny lehce splývají. Neberte to hned, že je tohle knižní blog, ale kdyby se občasné recenze samovolně změnily na každodenní, bránit se tomu nebudu :).
Prozatím - tohle je seznam knížek, které chci přečíst:

-Vampýrská Akademie (Richelle Meadová)
-Bloodlines (Richelle Meadová)
-Nástroje smrti (Cassandra Clareová)
-Tetování krví (D.M. Cornish)
-Poslouchej (Sarah Dessenová)
-Ukolébavka (Sarah Dessenová)
-Pandemonium (Lauren Oliver)
-Rekviem (Lauren Oliver)
-Modrý měsíc (Alyson Noelová)
-Anna krví oděná (Kendare Blake)
-Milion Sluncí (Beth Revisová)
-Všechny barvy země (Beth Revisová)
-Polibek pro Annu (Stephanie Perkinsová)
-Jsem zlomená (Tahereh Mafi)
-Les rukou a zubů (Carrie Ryanová)
-Pád (Lauren Kate)
-Zavržený (Becca Fitzpatricková)
-Alchymie věčnosti (Jessea Perry)
-Čarodějnice z hex hall 2, 3 (Rachel Hawkinsová)
-Zasvěcená (Cynthia Hand)
-Nespoutaná (Cynthia Hand)

A teď po vzoru Anee - několik písniček:



2 komentáře:

  1. Ty chceš číst Anna krví oděná?? Když jsme byly v knihkupectví, tak ses na to moc netvářila :P

    OdpovědětVymazat

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)