pondělí 22. července 2013

22.7.2013

Tak ahoj zase po dlouhý době :). Sedím si u babičky na posteli, v rukou hrnek s echinaceovým čajem na vzdor těmhle vedrům a říkám si, že bych třeba mohla napsat na blog. Tak zaprvý - jsem zpátky z tábora a povím vám, nejradši bych ho tak o měsíc prodloužila. Tyhle tábory jsou prostě báječný (koho by to zajímalo - tábor Souboj titánů od CK Topinka) a mně se vždycky strašně stýská po těch super lidech, co tam jezděj :). Momentálně, jak už je asi jasný z druhý věty, jsem u babičky a dědy a jasně, že je to tady super (jako vždycky), ale jsem tady sama a taky zrovna nějak skřípou vztahy mých prarodičů s další stranou našeho příbuzenstva, která čirou náhodou bydlí v tom samém domě o patro výš. Takže jedna plus jedna se rovná, že celej den většinou proležim, prokoukám, pročtu, projím a promaluju. Jo - žádnej sport...Člověk by řekl, že po dvou týdnech intenzivního běhání, hraní si s dětma, spaní na chatičkách, kde jsou myšky a vymýšlení opěvných básní na řecké bohy, toho budu mít dost, ale popravdě - zítra bych jela zase. Když srovnám tenhle táborovej kolektiv s kolektivem naší třídy, tak mi přijde mnohem lepší, ale to je asi hlavně tím, že na táboře se se mnou ty lidi alespoň bavěj...No, to teď necháme být, protože jsem úplně odbočila od mého původního záměru - a to napsat o mém (neuskutečněném) plánu, přestavit půdu. Totiž ne půdu našeho řadového domku (on totiž žádnou půdu nemá...), ani půdu tohohle domu - babičky (to, že má půdu, vím jenom z doslechu...), nýbrž půdu domku, co je hned vedle. On to tak nějak není ani (už) dům, nýbrž garáže, dílna, kurník a bůhvíco ještě. Zkrátka je to docela velká budova a tím pádem má opravdu velkou půdu. Přišlo mi - a stále mi ještě přijde, že je hloupé nechat takhle velký prostor nevyužitý - tak jsem se zmínila rodičům a prarodičům o svém nápadu půdu vykklidit, vyčistit a udělat tam ateliér. Osobně bych to asi mohla skoro nazvat mým snem, jenže vím, že to nikdy nepůjde. Na můj návrh o přestavbě totiž všichni řekli rezolutní ne a já s tím nehnu. Půda je prý moc špinavá a je tam moc harampádí a přebrat to by prý trvalo strašně dlouho. Mimo jiné děda s babičkou tohle už dělat nehodlají, takže by nade mnou při přestavbě neměl nikdo kontrolu (jako by mi to snad vadilo...:D ). Taky je tam prý málo světla a to je asi jediné, co by poněkud vadilo i mně. Stejně doufám, že jednou, třeba až budu starší, mě k tomu pustí :). Kdo by si nepřál mít vlastní atelliér??
Dneska jsem mimojiné bzla ve městě a taky ve zdejší knihovně a na babiččinu průkazku jsem si půjčila knížky, co jsem si chtěla už dlouho přečíst - první dva díly série Nesmrtelní od Alyson Noelové (Napořád, Modrý měsíc) a další dvě knížky od Cooboo od stejné autorky Sarah Dessenové (Ukolébavka, Poslouchej). Ještě jsem měla v plánu si půjčit Obraz Doriana Graye v odezvě na to, že včera ho včera dávali jako film, který jsem nestlihla. V knihovně měli tři vydání a k mému překvapení byla všechna půjčená. Tak třeba příště...To je pro dnešek asi vše, takže (jako ve zprávách) přeji vám pěkný zbytek dne.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)