pondělí 1. července 2013

1.7.2013

Tak, rozhodla jsem se, že tento blog zaměřím taky trochu více na knížky (ale zase ne moc, protože v současnosti existuje tááááákhle moc knižních blogů, že by se mezi nimi můj ztratil...). Zatím je tu jenom jedna jediná recenze na Divergenci a to ještě k tomu v tzv. stránkách co jsou napravo na tomhle blogu. Chtěla jsem dělat recenze takto, protože ani za mák netuším jak se dělá menu - jestli se dá udělat (Tímto žádám každého, kdo by mi byl ochoten a ví jak pomoci, aby zanechal komentář prosím - pomoc!). Neví jestli to půjde, protože je dost možné, že se do toho tolik ponořím, že tu bude strašně moc recenzí (to jsem vážně napsala?? Já, největší lenoch na světě??), až se to sem nebude moct vejít. Takže v příštím týdnu - protože ještě zůstávám doma, přidám (doufám) několik recenzí.
Další věc se kterou jsem se chtěla svěřit. Z knižních blogů vím, že jednou za čas se pořádá nějaká akce, nebo projekt - z Knižního nekonečna např. Kouzelná knihovnička (focení knihovniček v různém časovém rozmezí), Knihy v mých myšlenkách (opravdu úžasný projekt, škoda, že jsem tu nebyla když probíhal) nebo ttřeba, což probíhá právě teď COOBOO - A - thon, čtecí marathon. Toho se nezúčastním ačkoli mám knížek od COOBOO nepřečtených poměrně hodně (včera jsem měla svátek = kupička nových knížek), protože příští týden jed na tábor a za tenhle týden by to nemělo cenu.
No, minulé dva odstavce se poměrně vylučují navzájem, protože v prvním jsem psala, že budu psát hodně recenzí a v druhém, že na knížky nebudu mít čas. Abyste to pochopili - já už tu mám nějakou zásobu recenzí z dřívějška, ale byla jsem líná je napsat, tak se do toho pustím tenhle týden. A pravděpodobně přidám jednu aktuální, neboť jsem před hodinou dočetla jednu knížku od Albatrosu.
Tak, tímto bych uzavřea téma knih a načala ještě jedno - téma jménem MARVEL.
Asi na to moc nevypadáme, ale s Anee a pár dalšíma kamarádkama, který už jsou v tomhle oboru vcelku profesionálky, nás komiksové postavy od Marvelu docela zajímají. Tedy mě hlavně ve filmových zpracování - tedy spíš jenom ve filmových zpracování, to se taky počítá, ne?? No jó no, zas tak horký to s náma nebude :D. Ale mně se musí počítat, že jsem Avengers viděla asi 7 krát. No, prostě mě ty filmy bavěj :)
Konkrétně mě napadlo, udělat "marathon" nejlepších hlášek z Marvelovských filmu, vybrat ty nejlepší, hlasovat který film byl nejlepší, které postavy jsou vám nejsympatičtější, který komiks je nejlepší a podobné věci. Prostě několik dní s Marvelem :). Problém je, že nemám s kým tenhle projekt rozjet, ale uvidíme třeba se některé kamarádky uvolí spolupracovat. Osobně mám z Marvvelovských filmů nejradši...no..teď už asi Iron man 3 (v kině bomba!), ale na druhým místě určitě Avengers. Jasně všechny jsou skvělý a každej je o něčem jiným. No zkuste srovnat Iron mana s Spidermanem nebo s Wolverinem, ačkoli by bylo zajímavé vidět je všechny v jednom filmu :).
Takže je možné, že se nějaký ten Marvelovský projekt rozjede, ale neručím za to :).
Jak už jsem se taky dneska jednou zmínila - včera (30.6.) jsem měla svátek. Ne, nepíšu to proto, abyste mi všichni začali přát (všichni, co mě to popadlo, já mám snad nějaké čtenáře??), ale spíš proto, že se chci pochlubit jaký jsem dostala knížky - už zase :) ----------------------------------->
1) Zakletá - Orson Scott Card
      - Nepohádka, abych to tak nějak shrnula. Šípková popelka ve staronové verzi :D. Historické Rusko, hlavním hrdinou je chlapec - no, chlapec, muž.
2) Ptačí zpěv - Megan Spooner
      - Další dystopie od COOBOO. Kouzlobraní, hlavní hrdinka Linda.
3) Milion Sluncí - Beth Revis
      - Pokračování Vesmírné dystopie - trilogie. Universum, cesta vesmírem, hlavní hrdinka Amy a hlavní hrdina Syn.
4) Střípky duší - Mary Lindseyová
      - Vize, předzvěsti, kluk ze snů, bloudící duše. Hlavní hrdinka Lenzi - mluvčí.
5) Krásné zlo - Rebeca James
      - Katherine - hlavní hrdinka. Vyčítá si smrt své sestry, kamarádství, nenávist, prostě krásné zlo.
6) Tragédie - William Shakespeare
      - Othello, Macbeth, Romeo a Julie, Hamlet.
7) Nové příběhy Sherlocka Holmese - Sir Athur Conan Doyle
      - Prostě klasika v menší úpravě.
Takže to jsou knížky které jsem dostala - úpřímně doufám, že je stihnu přečíst, ale vzhledem k tomu, že o prázdninách jsem poměrně dost zaměstnaná (krom tohodle týdne), tak to vidím spíš až na začátek školního roku :).
Konec dnešního blogerského okénka :).

Žádné komentáře:

Okomentovat

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)