neděle 23. června 2013

23.6.2013

Ahoj,
takže, abyste to pochopili, nepsala jsem proto, že jsem toho prostě měla hodně, a taky proto, že jsem byla pryč - To já jen, abyste si nemysleli, že to bylo proto, že se mi nechtělo :). Já nějak nevím, když to vezmu z realistické stránky, tak je můj život dost nudný téma k tomu, abych o něm něco psala, ale už vlastně píšu, takže co?
Za prvé - Zdravím všechny zaryté fanoušky Upířích deníků a oznamuji, že se pomalu, ale jistě přidávám i k nim :D. Něměla jsem, co si pustit, tak jsem si říkala, proč ne? A příjemně mě překvapily (no jo, já moc nehraju na kvalitu - hlavně, že mě to baví...), myslela jsem si, že to bude větší slátanina, a ono né, že není, ale dá se na to koukat. Jednou asi před rokem jsem si půjčila z knihovny první díl a po přečtení 5-ti stránek to odložila, hned potom, co jsem zjistila, že Elena je blondýna a že je strašně nafoukaná. Teda já jsem nečetla dál, takže nevím, jestli se třeba nezmění (upřímně doufám, že ano), ale na začátku mi připadala přesně taková. No, každopádně jsem v půlce druhé série seriálu, a baví mě to ještě pořád (to je co říct...).
Za druhé - Beautiful Creatures, aneb Nádherné bytosti. Jak postupně budu přidávat i recenze na knížky, tak se tam taky stoprocentně objeví. Je to čtyřdílná série (já tomu sama říkala vždycky tetralogie, ale nevím, jestli se to vůbec používá a nebo jestli to je vůbec debře...) a krom posledního dílu, který doufám dostanu k Vánocům (já vím, poněkud dlouhá doba, ale bude to stát za to :) ), jsem všechny četla. No a jednička mi přišla asi nejlepší a podle ní udělali film. Někdy já nevím, v březnu (?) byl v kinech, ale s Anee jsme ho nestihly (což mě hodně mrzelo). No, abyste pochopili, proč se k tomu vlastně vůbec vracím - Řekla jsem si, že by to třeba už mohlo někde být ke stažení a ono bylo, takže je dost možné, že se sem večer vrátím, a poreferuji o tom, jaké to bylo :).
Za třetí - Což všichni školou povinní vědí, blíží se vysvědčení (což je strašně fajn..) a s tím sposta zmatku a problémů (to už není fajn...) no, a do toho hodlám organizovat společný výlet na koupák, jestli bude hezky (jakože prý nemá být :/). každopádně, měla by to být sranda a vždyť no, za týden jsou prázdiny - každý je šťastný, nadšený, všude pulzuje pozitivní energie a všichni vypadají, jako by se z nich stali hipíci....Hmmm jasně, pozitivní energie, tak asi ne no...Prostě, nemám tohle období moc ráda...
Za čtvrté - Už vůbec nevím, co jsem vlastě chtěla napsat, ale no...A jak jste se měli vy?? A jak se mít budete, o prázdninách..?
Ne, tohle by mi moc nešlo...
No, taky jsem dočetla další super knížku od COOBOO - Lola a kluk od vedle. Je opravdu skvělá a já nevím, jestli si vybírám jenom tak dobrý knížky a nebo, jestli mám na ně malý nároky. Pravděpodobně spíš ta druhá varianta...Přesto - Lola a kluk od vedle mě odrovnala na dva dny, kdy jsem téměř nebyla schopná ji odložit a hlavou byla neustále někde u šícího stroje s Lolou nebo na nějakým podobným místě. No, to bylo to o čem jsem se chtěla zmínit - Lola šije (už zase - tedy spíš už zase hrdinka, co šije...:D ), né, že by mi to vadilo, to vůbec ne, spíš naopak. Mým vlastním snem by bylo umět si něco ušít, jenže kdykoli je někdo takhle v knížce, znamená to, že šije dobře a to mi připomíná moji vlastní neschopnost :D.
Taky jsem poslední dobou (a pravděpodobně ještě pořád) hodně poslouchala Lanu del Rey, kdo alespoň trochu zná, pochopí proč ji poslouchám v tomhle depresivním období...Mamka k Vánocům dostala její CD a mně se to tenkrát ani trochu nelíbilo, a teď?? Nejsem do ní kdovíjakej blázen, ale líbí se mi..:)
Tak, to je asi tak všechno, já mizím na oběd a vy si můžete poslechnout jeden můj oblíbenej Lanin kousek :)


 P.S.: Pro koho jste - Stefan nebo Damon??


Žádné komentáře:

Okomentovat

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)