pátek 17. května 2013

17.5.2013

Už jste měli nějakej sen/plán a věděli jste, že to nepůjde? A furt vás někdo otravoval, s tím jak je to tam super atakdále?? Mně se to mockrát nestalo, ale teď mě to táák štve, že tam nemůžu bejt...A o čem že to vlastně mluvím - o Světu knih. Úžasná něco na způsob výstavy/festivalu/besed/veletrhu/přednášek o knihách. Ale nejpřesnější asi bude označení festival. Veeeliký stánek tam bude mít i Albatros spolu s mým milovaným COOBOO :). A mě je tak líto, že tam nemůžu bejt....No a teď ty důvody, proč tam nemůžu bejt:
1) Je to v Praze...poměrně daleko...
2) Máme doma babičku a u druhé babičk
y máme v sobotu (tj. zítra) oslavu, takovou tu rodinnou.
3) I kdybych jela v neděli, což by sice bylo míň super než třeba dneska, ale stejně by to bylo super, nemám jet s kým a naši trvaj na doprovodu - Ale já se jim nedivím, protože pouštět mě, někoho s nulovým smyslem pro orientaci a tendencí zapomínat všude věci, samotnou do Prahy, to by asi nešlo.
No štve mě to. A jak. A ještě COOBOO na fb neustále přidává fotky, vždyť jó...:D.
No nic, tak snad příští rok...
A dál - s naším školním sborem vrcholí přípravy na školní muzikám - českoanglický Šumař na střeše/ Fiddler on the roof (né že bych to někdy viděla, ale máme to s Anee v plánu, u mě je to tuším někde mezi Matrixem a - už konečně dokoukáním Rebelky...). Jo a taky budeme zpívat v Synagoze, takže i
to se chystá.
Dál máme celkem dost věcí do školy - asi tři(cet) projekty (ZMP, ICT, FRJ) a spooustu úkolů. A do toho mám hrát na klavír protože jsem zjistila, že (což mě nepředstavitelně děsí ) dělám postupový zkoušky do dalšího cyklu už asi 6.6.2013!
A já místo učení (protože na klavír se v noci hrát nedá) po nocích koukám na Hunger games s dabingem (konečně!!) a dočítám Loď mezi hvězdami (konečně!!). Ačkoli tedy, když srovnám českej dabing s Katnissiným původním hlasem (a stejně tak u Hurikána nebo Prim) je to docela šok, ale pořád je to lepší než koukat na Hunger games s francouzským dabingem a maďarskýma titulkama, tak, že kdybych na tom už nebyla v kině (s CZ tit.) tak bych nepochytila ani základní děj :D.
Jdu večeřet (pochybuju že vás to zajímá, ale copak mám pořád vymýšlet originální rozloučení??), takže u příštího článku načtenou :).

Žádné komentáře:

Okomentovat

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)